24.12.2005 г., 11:21 ч.

Заветът, на който трябва да бъда верен или моята истина в живота 

  Есета
3264 0 1
1 мин за четене
 В днешния модерен съвременен свят, в който хората рядко остават верни на чувствата, материализмът играе важна роля в живота на човека. Парите могат да купят много ценни и стойностни неща, но не могат да купят това, което ни прави истинки щастливи. Не могат да осигурят щастието, приятелството, уважението, любовта. Но сега хората са се превърнали в роби на парите, защото може би за тях щастието се измерва с това колко си богат. Рано или късно обаче те разбират, че са останали сами със своите пари, че мисълта за материалното е оставила душите им празни.
 Ето защо е важно човекът да е човек, да бъде верен на своите чувства, да обръща внимание на дребните нещица, които правят живота по-щастлив и стойностен. Замисляли ли сме се колко много може да означава усмивката за нашите родители или целувката за човека, когото обичаме, или просто двете думи, които могат да те накарат да полетиш - "Обичам те". Затова е важно да разкриваме по-често чувствата си и да не се срамуваме от тях. Или просто да бъдем това, което сме.
 Според мен парите до голяма степен определят живота на човек, но те не могат да купят щастието. Аз бих предпочел да остана човекът, верен на чувствата, а не човекът, погълнат от мисълта за материалното. За мен по-важни са приятелите, които не биха ме изоставили в труден момент, любовта на близките хора, която ме прави истински щастлив.Това е моята истина в живота, заветът, на който съм верен и ще продължавам да бъда верен.

© Иван Стоилов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Добре казано!
Предложения
: ??:??