17.09.2007 г., 20:31 ч.

Здравей, Любов! 

  Есета
4897 0 2
3 мин за четене
Здравей, Любов!

        Как се чувстваш днес? Имаш ли малко време за мен? Искам да чуеш сърцето ми и думите, излизащи от неговите недра. Искам да усетиш как ме лиши от онази топлина, която някога преди смразяваше сетивата и светоусещането ми. Погледни в очите ми и нека светло кафеникавите ми зеници ти покажат колко много те обичам. Нека очите ми ти докажат, че ще бъда до теб и ще ти дарявам любов по всяко време. Ще те усмихвам, когато сълзи на тъга се стичат по бузите ти, когато очите ти са замислени сериозно, пак ще съм там, за да ги усмихвам. Тъгата ти ще изхвърлям в най-дълбокия кладенец, за да не се върне отново при теб. Болка няма да създавам за теб, а ще я отнемам, така, както ти моята отне.

         Защото ти си всичко, което някога исках да имам. Защото нищо човешко не е отминало съзнанието ти. Защото подтискаш лошите си страни и изпъкваш с най-прекрасните си добродетели. Обичам те, защото ти си всичко, към което някога се стремях, но ме беше страх. Страх от това, че без да искам, мога да те затворя в някоя от кулите пълни с тъмна тъга. Страх, че никога няма да изчезнеш от там и ще потъне сърцето ти в тъмнина. Страх, от това, че ако видиш тъмнината, може би ще се уплашиш, както някога преди други се плашиха. Някога, когато всеки пътник минаваше през сърцето ми и взимаше по част от него за себе си. Беше останало толкова малко, защото само раздавах и не исках обратно. Не исках да събирам отломките на сърцето си, не и докато ти се появи. Сега искам всяка една обратно. Всяка една тъжно открадната част. Искам с всяка една да ти покажа, че те обичам. Да докажа пред теб и света, че си всичко за мен. По-скъпа от всеки друг преди, по-красива от най-красивите ми любови.

         Искам всяка една отломка от сърцето си обратно, за да те обичам, с обич най-страстна на света. Искам всяка една тъжно отнета отломка, защото ти заслужаваш всичката ми любов. Защото отне студената топлина, вледенила чувствата ми и превърнала ме в демон. Отне закърнелите мисли от главата ми и създаде нови, цветни по теб. Когато погледна в очите ти, виждам как любовта те облива. Когато те прегърна, потъвам в най-топлото чувство на света. Много е трудно, когато трябва да се отделя от теб. Попадам в ада на мислите си, който ще ме погуби.

         Имам нужда от малко време, за да събера тъжните отломки на моето сърце, за да ти покажа как обича всяка една от тях. Малко време, което ще те научи на моята песен за любовта. Песен, която всяка нощ ще изпълнявам само за теб. Ще те науча на нежната мелодия на това парче и ще ти дам една причина, за да останеш до мен.

         Една-единствена причина искам да ти дам. Без да те задължавам, без да ти обещавам, без да се крия зад чужди думи. Само едничка причина ще ти дам, за да отворя широко сърцето ти. Една причина, която ще скрия в стиховете на мята песен за теб:

 

От колко време все така

Бленувах аз по твоят образ замечтан

И

Четях аз книги за мечти и мечта бе ти за мен.

Аз се вливах в мъка от преди, докато

Мъката за мен не изтри

и

Точно тебе искам

Една любов

 

ЗАВИНАГИ

© Вяра Ангарева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Изумяваш ме!!!Страхотни есета пишеш и наистина ми доставя удоволствие да чета всяко от тях. Съгласна съм с Нели! Продължавай така!!! 6
  • Много хубаво пишеш за любовта! Много шестици от мен!
Предложения
: ??:??