24.10.2020 г., 8:10 ч.

Значението и смисълът на човешките отношения. 

  Есета » Социални, Любовни, Философски, Лични
1401 2 0
1 мин за четене

Какво е за вас да имате приятел? Да имате майка, дете, партньор? ...

 

Нека започнем с Приятелството. Значението му.

Как възприемаме приятелите си? Повечето от нас имаме приятели, с които си споделяме разни неща, забавляваме се. Но имаме ли приятел, на който можем да излеем душата си, да поплачем на рамото му, да разкрием Себе си? Навярно се броят на пръсти, ако има и един. Някои имаме този късмет. Късметлиите сме малко, затова пък се чувстваме пълноценни, живи. Защото любовта не е само между партньори и деца. Да обичаш приятелите си също е любов. И да ти пука... Да ти пука дали ги засягаш, какво правиш за тях. За себе си. Защото приятелството винаги е двустранно и на Приятеля наистина му пука за теб. Това наричам аз Приятелство! Всичко има значение. Всеки ход, всяка постъпка, или липса на такава. Това е. Приятелят - това е твоят спътник в живота. Не го губи!

 

Какво е Любовта? Навярно много подобна на Приятелството, с разликата, че с Нея можеш да бъдеш хем приятел, хем партньор, хем опора. Всичко. А най-прекрасното нещо - да си имате дечица. Те да видят любовта в очите ви, да израснат обичани и обичащи. Няма нищо по-прекрасно от това! И ако имаш такава Жена - пази я!

 

А Майката... тя е човекът, на който можеш да споделиш най-тъмните си страни, и тя ВЪПРЕКИ тях да те обича! Да те приема какъвто си, да ти ПОМАГА, окуражава. Надъхва... Да даде всичко от себе си, за да те направи Човек! Да си говорите с часове, да се чувстваш свободен да бъдеш точно какъвто си. Без преструвки, без страх. Просто Себе си... Ако имаш такава Майка - имаш всичко!

 

Бащата... Той пък е човекът, който крепи семейството. Който се грижи за Жената, децата. Уважава всеки член от семейството и помага с каквото може. Дава всичко от себе си. А като отплата получава Щастието, Признателността, Уважението, Доверието. Мъжът с главно М! Щитът! Ако имаш такъв Баща - имаш Закрила!

 

Та... Разбрахте ли сега?

© Вели Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??