8.10.2006 г., 2:41 ч.

зриятелство 

  Есета
1238 0 1
1 мин за четене

За мен приятелството е много скъпо. Да имаш приятели означава, че си уважаван и обичан. Но за да ги задържиш до себе си трябва да си честен и искрен с тях. Не трябва да има тайни, лажа, измама и предателство. Обичта е приятелство, като да бъдем неразделени с нашите приятели. Да бъдем честни и искрени. Приятелството е подкрепа, защото изпаднем ли в беда, знаем, че ще има кой да ни подкрепи. Било то със съвет или нещо друго. Така ние чувстваме, че имаме искрени и истенски приятели. А знаем, че "Приятел в нужда се познава". Доверието е също приятелство: за да споделиш тайната си с определения човек, трябва да му имаш пълно доверие, че той няма в утрешния ден да я сподели с някой друг, а ще си остане между вас. За да ти е весело и да се забавляваш също ти трябват приятели. С тах се чувсташ свободен, независим, щаслив. Спорът е също нещо нормално между приятели, но трябва да бадем много внимателни, за да не се стигне до предателство и измама. Това е най-лошото, което може да се случи между приятели. Приятелството за мен е нещо, което го има веднаж в живота. Казвам веднъж, защото измамят ли те, трудно можеш да се довериш отново на някого. Затова приятелството е много скъпо и ценно!

© Никол Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Хубаво е, че искаш да пишеш на тази възраст. Предполагам, че за 14 годишен човек есето ти не е лошо, но иначе наистина не виждам с какво право се публикува на сайта, особено в този си вид.
Предложения
: ??:??