13.07.2008 г., 20:51 ч.

А ние с Боби двамата пием кафе 

  Проза » Разкази
2514 0 8
7 мин за четене

1. Целувката

 

 

- Как си, Бобче? Чакаш ме? Поръчвай кафето, на път съм!

Боби винаги е точен. Притежава английска точност и хладнокръвие. Пристига с 5 минути по-рано за всяка среща. За разлика от мен. Разхвърляна и разпиляна, колкото и да се старая винаги закъснявам. Боби казва, че ако не закъснея поне малко, няма да съм аз. Срамувам се, доколкото мога, с най-обезоръжаващата си усмивка на лице. Обещавам, че е за последен път. И двамата знаем, че лъжа.

Пътувам и си мисля колко е хубаво човек да има приятели. Особено такива като Боби. От всички очаквани и неочаквани срещи в живота ми неизменно следваха раздели - някои изненадващи, а други осъзнати и преднамерени. Хората поемаха по своя път в живота, но ние с Боби двамата оставахме все на същото място. На нашето кафе. Престанах да броя от колко години сме заедно. Не помня и как точно се запознахме, как си паснаха толкова противоположните ни характери. Факт е, че от години си споделяме всичко. От дребните ежедневни проблеми до философски размисли за живота и смъртта. Боби чете непрекъснато. Пътува много, из страната и чужбина. Аз... вече не чета много. Нито пътувам. Боби и неговите разнообразни теми за разговор са прозореца ми към света, глътката ми свеж въздух през натоварената седмица. Аз съм се кротнала в руслото на ежедневието и от ден на ден се превръщам в перфектната домакиня. Отчаяна съпруга. Боби ме намира за безкрайно интересна. Аз не го разбирам, но го намирам за красив и рядко интелигентен. Боби е космополит по душа и отворен за всяка новост. Аз съм затворена в себе си, безкрайна егоистка. Боби не пропуска ски-сезона и спортува, за да поддържа формата си. Аз обичам застоялия начин на живот и съм склонна към напълняване. Боби е средиземноморски тип, мургав и висок красавец, аз съм ниска, пухкава, с менящи се настроения блондинка. Боби е възпитан и въздържан, аз съм експанзивна скандалистка. Двамата с Боби сме на една и съща възраст. Боби е щастливо женен от 15 години, с улегнали отношения и регламентиран сексуален живот. Аз съм нещастно омъжена от 5 години и между безкрайните скандали правя бурен и безразборен секс. Боби има план за развитие и цели в живота. Аз не знам дали ще се събудя в собственото си легло или в болница, лудница, полиция. Боби се облича стилно, небрежно-елегантно, а аз изглеждам вулгарно, като фолк-фурия. Боби...

Пристигам с десет минути закъснение. След толкова години не се налага нито да се опитвам да се срамувам, нито да се усмихвам извинително-обезоръжаващо. Получавам великодушна, всеопрощаваща усмивка за добре дошла и леко изстинало кафе. Точно както ги обичам. Оглеждам хората около нас и започваме да си говорим. По време на разговора, някъде дълбоко под хладнокръвната маска на интелигентното му изражение усещам, че нещо не е наред. Никак не е наред.

- Притеснен си - казвам направо. Боби ме поглежда учудено. - Знаеш, че те усещам от километър, да не сме от вчера заедно. Разказвай!

- Обичайната история - започва неуверено Боби - семейни проблеми.

- Разказвай - настоявам аз и се отпускам удобно на стола, цялата в слух.

Макар, че си споделяме от толкова години, за първи път научавам, че сексуалния живот на Боби куца. И то не по негова вина. Изслушвам цялата история как жена му е вечно уморена, главата непрекъснато я боли. Прекъсвам го, за мен нещата са повече от ясни.

- Има любовник, Боби.

- Мислиш ли?

- Освен ако не е болна наистина. Ти какво предприе?

- Аз... - заеква Боби - Ти какво би направила?

- Мен ме знаеш - усмихвам се широко - когато всички варианти за решение отпаднат бих потърсила нещо навън.

- Не искам, много се влюбват - споделя Боби с нещастен поглед- А последното, което искам са проблеми.

- Влюбват се?! - сега е мой ред да бъда изумена. - Искаш да кажеш, че си имаш някоя, без да споделиш?

- Ами... аз само веднъж... знаеш как става... когато собствения й мъж не й обръща внимание, а тя получи нежност и разбиране навън... Влюби се, започна да ми звъни по всяко време и... Проблеми... - въздъхна тежко Боби.

- Ама и ти! Къде ги намираш такива влюбчиви? - подигравам се леко, но само защото знам, че няма да ми се разсърди. - Защо не се разбрахте предварително - връзка само за секс и никакво влюбване?

- Аз не познавам жена, която би се съгласила на подобно нещо. Или да се съгласи и да го изпълни. Вие, жените сте...

- Аз пък познавам - прекъсвам го със закачлива усмивка. Боби ме поглежда с цялата тъга, на която е способен. Знае за какво става въпрос, така както знае, че негласното ни споразумение през всичките тези години е да сме само приятели.

- С това ще се оправя някак... Главния проблем в момента е дъщерята...

- Какво за нея? Не учи? Бяга от училище? От къщи? Взема наркотици? - задавам въпрос след въпрос, знам, че дъщерята на Боби е в "трудната" възраст.

- По-лошо! - изпъшква Боби, сякаш на плещите си има товар - Има приятел!

- Е, Боби... Ама това е нормално! - усмихвам му се аз. И въпреки това знам, какъв е кошмара на бащите - Ти какво предпочиташ, да има приятелка?

- Разбира се, че не, но... Ти не можеш да ме разбереш! Той ще я целува...

- И какво от това, Боби? Нормално е за тяхната възраст!

- Не, не е нормално! Тя е още малка, а той с цяла година по-голям!

- Ела насам, Боби! - навеждам се към него. Боби също се навежда, а аз докосвам бавно с устни неговите. Отначало съвсем леко, а после ги притискам. Моите са топли и меки, а неговите - твърди и някак сковани. Прокарвам върха на езика си по тях и леко ги разтварям. Езика ми се стрелва и среща неговия. Студен е, сигурно току-що е отпил от безалкохолното. Моят е топъл и с вкус на кафе. Заигравам се с него и го засмуквам, за да го стопля. Боби протяга ръка и я заравя в косите ми. Придържа лицето ми към неговото, леко и много нежно. След първоначалната изненада отвръща страстно на целувката ми. Устните ни са впити до болка, а езиците здраво вплетени един в друг. Боби пие от мен, сякаш съм непресъхващ извор. Осъзнавам, че хората може би ни гледат и хващам ръката му. Свалям я надолу. Езикът ми меко изблъсква неговия, отдръпвам устните си милиметър по милиметър. На сантиметри от лицето му отварям очи и поглеждам право в неговите. Още са затворени, а изражението на лицето му е сякаш изживява най-голямото блаженство. Отваря ги бавно и ме гледа с невиждащ поглед.

- Така ли ще я целува? - питам тихо аз, а Боби не ми отговаря. Очите му още са зареяни някъде, може би в съзнанието си вижда това, което следва подобна целувка.

- Пак... искам още... искам те! - шепне Боби. Сега е мой ред да не му отговарям. Давам му време да осмисли случилото се и да се успокои. Оглеждам околните маси, дали на някой е направило впечатление случилото се. Едва ли. Заети са с шумни младежки компании.

Отпивам бавно кафето си. Изражението на Боби е все още замечтано. Успяла съм да отклоня мислите му от главоболната съпруга, влюбчивата любовница и дъщерята-тинейджърка. А може би успях да го накарам да се замисли за собствените си чувства?
    Боби е от хората, които пазят спомените си от миналото грижливо. Вечно са загрижени и правят планове за  бъдещето, и това сякаш им пречи да изживеят пълноценно настоящето. Аз съм от хората, загърбващи всичко минало. Помня само поуките, а бъдещето... то не съществува, докато не доживея утрешния ден. Всичко което имам и искам е сега, само сега, в настоящето. Замислям се отново колко е хубаво човек да има приятели. Особено такива като Боби. Усещам се сигурна с него. Имам го като стълб, опора в разпиляния ми живот. И естествено бих направила всичко, за да го има винаги. Дали и той е така щастлив да ме има в живота си, както аз него? Хващам ръката му и я задържам в моята.

- Права си - казва Боби след време. - Ако е такава целувка, трябва да се изживее. А ние... двамата... какво ще правим?

Усмихвам се. С най-нежната и любяща усмивка, на която съм способна.

- А ние двамата с теб, Боби, пием кафе. И всички хора също пият кафе...

 

Следва...

© Мила Нежна Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • ...
  • Не бях чела по-вълнуващо описание на целувка...!!!
  • И аз чакам! И аз чакам!
    Леле, суперско е!
    Кога е подължението?
    Поздрав!
  • Благодаря ви, за коментарите и прочита
    Доче, продължението иде, а в момента се пече и горещ хепи-енд
    Жули... радвам се, че поне един човек ме е чакал Благодаря ти!
    Петинка, нали си знаем, че сме от една кръвна група
    Дарче, доклада на лични, че като нищо не ме банн.. (ух, да не казвам тази лоша дума, пу, пу ,пу) Пък аз как се радвам да ви видя...
    Любе, простотата е навсякъде в отношенията ни... просто ние сами си ги усложняваме понякога...
    Благодаря ви отново, и се радвам, че пак съм част от вас!
  • Браво, Мила!
    Заинтригува много... с простата на иначе обикновените вече неща.
  • Липсваше... липсваха ми разпиляните, хаотично-подредени мисли на една земна жена!
    И сякаш виждам в нейното лице от себе си...
    Прегръщам те, Mili4ka!!!
  • Най-накрая!Вече се питах дали ще се сетиш ,че в този сайт те чакат много твои фенове-аз съм една от тях ,нали знаеш!Прегръщам те, ще ти пиша!
  • Хехе,"Експанзивна скандалистка" и целувачка от класа
    Браво! Жду продолжения!
Предложения
: ??:??