12.06.2007 г., 18:37 ч.

Ало ! Ало !  

  Проза
829 0 1
1 мин за четене

 
  • - Ало, да, здравей, мами. Как си, пиленце? Имаш много работа? И аз, и аз. Удобно е да говориме, да. Сега съм с 12 б, с б, б като Горна Баня, не със в, слава богу. Същите са, да. Стефчо ли? Тук е, как е? Отде да знам.
  • - Как си, Стефчо?
  • - Добре е.
  • - Какво питаш? Готини момчета? Като брат ти? Чакай да видя. Май не. По-хубави от гаджето ти? Чакай да видя. Не, в други класове има май, ами сега не мога да се сетя.
  • - Какво правят ли? В момента превеждат. Откъси за класното. Ами тъпо е, да. Не на тях бе. На мен ми е тъпо. Как да ти кажа. Седят си по двама, приказват си. Аз няма с кой да приказвам. Е, при обсъждания на автори, на произведения приказваме, или те с мен, или аз със себе си. Чакай, говорят ми нещо.
  • - Готови сте вече?
  • - Ех че досадници! 12 б де, много бързо превеждат. Трябва да работя, маме, чао, чао, пиленце, пак се обаждай на мама. Да, да, по всяко време, не се притеснявай.


  • - Ало! Да, сине, да , удобно е да говориме. С кой клас съм? С 12 „в". Не ги ли чуваш? А, мен не ме чуваш.
  • - Class, silence, I am speaking with my son !
  • - Сега е вече по-добре. Да, слушат ме, какво говоря... в момента. Да, да с 12 „в" съм. Със същите, да. Какво трябва да направя, сине? Само един начин? И какъв е той?
  • - „Калашников"? О, маме, това сигурно ще ги оправи, ала е много... как да ти кажа... непедагогично.
  • - О, не, не ме нервират много. Аз ги нервя повече. ... Е да, прав си, това го умея перфектно.
  • - Тате вкъщи ли е? ... Излязъл? ... Заминал за два дни? ... И няма да се прибере докато съм вкъщи?... Май ще ми трябва „Калашников".  Как е твоето даскало? ... Какво? ... Тази тъпа даскалка по английски пак се заяжда с теб? ... Ами защо си й казал, че майка ти е учителка по английски?...
  • - Хайде, маме, да приключваме, че Моника започва да ми прави забележки.
  • - Цунки-муцунки. Чао.

© Людмила Игнатова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ако вече не е настъпило това време и това ще дойде... Малко търпение само...
Предложения
: ??:??