14.02.2017 г., 8:43 ч.

Анализ на жените с червени обувки 

  Проза » Хумористична
771 0 5
1 мин за четене

 

Имали ли сте червени обувки?

От тези с червен лак и много висок ток и лека змийска шарка (за тези които разбират от посланията на окраската в природата) , от които на съседа Иван му провисва чеенето, а проклетата му жена Иринка такъв поглед ви хвърля, че ако приравним светкавиците излизащи от очите и с електричество се равняват на 200 000 мегавата трифазен ток.

Ако не сте ви съветвам да си купите! Важно е за имиджа ви.

Всяка уважаваща себе си млада и не толкова млада дама, трябва да притежава това бижу на съвременната обувна промишленост. А как иначе?

На жените с червени обувки им подхожда всяко бижу от коралови обеци до диамантена  огърлица. Всъщност всичко в червено.

Задължително трябва да умеят да пърхат с мигли точно като пеперуда попаднала в мрежата на паяк. И да могат да правят учудена гримаса, когато някой се опита да ги впечатли.

А да - и да показват, че ги е страх от всички и от всичко. Така ще ги забележат само истинските рицари, готови да пожертват всичките си пари, коли и други не толкова важни неща в името на жената.

Жените с червени обувки трябва да умеят да изглеждат добре във всяка ситуация, независимо от това дали е 35 градусова жега, наблизо минава торнадо или  средиземноморски циклон придружен с тропическа буря.

Изобщо тези жени трябва да са перфектни дами (и не толкова, когато е необходимо) 365 дни и нощи в годината.

Време ми е да порасна.

 Отивам на пазар…

… за червени обувки.

Честит празник на виното и любовта!

 

 

 

 

© Мая Ангелова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??