30.12.2012 г., 11:32 ч.

Ангелите никога не умират 

  Проза » Други
963 0 5
3 мин за четене

И каза Самотата:

-Ти ми принадлежиш!

Болката се криеше зад нея и чакаше своя звезден миг.

Страхът почука на вратата и Самосъжалението хукна през глава, за да му отвори. Злобата постели черен сатен върху огромното легло. Отмъщението веднага се пъхна под завивките. Безразличието отброяваше незаинтересовано кехлибарените мъниста на стара броеница, притихнало в ъгъла. Презрението ръфаше лакомо оглозганите кости на Вярата. Завистта се взираше горделиво в прашното огледало на стената. Отчаянието докосваше изсъхналите цветя в изпочупените саксии. Забравата се разхождаше неориентирано наоколо. Себеотрицанието седеше царствено в креслото и ликуваше.

Току що бяха извършили най-подлото престъпление, замислено гениално от Съмнението.

- Този малък негодник се справи чудесно - мислеше си Омразата. 

Бяха изпипали всеки детайл. Бяха се справили повече от перфектно с мисията си. Те, четиринадесетте достолепни войни на МРАКА. Бяха дошли по тихите тъмни улички. Заблудата се беше маскирала като любим човек на нищо неподозиращата жертва и бе поканена радушно в гостоприемния дом на сърцето ù. Не след дълго останалите свирепи чувства, наричащи се с гръмкото прозвище ДЕМОНИТЕ, нахлуха вътре и щурмуваха като обезумели вълци. Разкъсаха на парчета жителите на светлия имот, жреци на възвишени каузи наименовани АНГЕЛИТЕ. СМЪРТТА, облечена в черните си лъскави доспехи, поздравяваше героичната им проява. В този момент тя разглеждаше щетите нанесени от чедата ù и с луд истеричен смях нареждаше:

- Така, така... Каква красива гледка, само за ценители като мен! В краката ми се въргалят омърсените и омерзени бели трупове, с идиотските им ореоли, които вече не блестят. Подайте ми списъка! Искам да съм сигурна, че всеки един от тези смешници е мъртъв! Вяра, Любов, Щастие, Самоуважение, Самочувствие, Усмивка, Съпричастност, Мечти, Щедрост, Успех, Сила, Мъдрост и Спокойствие... Зачеркнати всичките, унищожени, бездиханни... Прелестно! Блестяща работа, момчета! А сега пирувайте, празнувайте тази победа! Тринадесет шута, мислещи се за всемогъщи с чистотата си, с вечните приказки за ДОБРОТО.  

Само Слабостта не бе напълно сигурна. Тя гризеше нервно ноктите си и шепнеше плахо:

- Създателю! О, Всемогъщи, ами ако някой ни е видял да влизаме тук, ами ако имат подкрепление и други от тях дойдат и ги видят в това състояние... Страхувам се за нас, че може ....

Странен шум прекъсна брътвежите ù. Идваше изпод леглото и ставаше все по-силен и уверен. 

- Какво по дяволите?! - гневеше се СМЪРТТА. 

Беше песен, божествена, ангелска мелодия. Сякаш идваща от райските градини. Тя беше цветове и страст, обич и танц... Изправи се бавно и освети с великолепието си цялата стая. Надеждата изглеждаше по-красива от всякога с уверената си усмивка и божествено сияние, неспираща да пее великолепната си песен. 

Всичко наоколо се озари от вибрацията на добротата ù. 

- Не бързайте да се радвате толкова, мили мои! Не сте толкова добри за колкото се мислите! Да, убихте подло и нечестно братята и сестрите ми, но мен забравихте и докато лукаво злорадствахте над успеха си, заслепени от собствената си глупост и суета, аз се скрих под леглото и зачаках. Би трябвало да сте се информирали, че аз умирам винаги последна, но дори да го знаехте, пак не би ви помогнало, тъй като бързахте да видите триумфа!

Тя пееше и докосваше всяка вещ, докосваше и слузестите обезобразени лица на убийците. Под сиянието на допира ù те пламваха в адски огньове и ставаха купчина пепел в нозете ù. След като пречисти помещението от натрапниците, започна бавно и нежно да гали мъртвите си роднини, а ласката ги възкресяваше като магия.

Бяха по-бели, по-чисти от преди. Не се срамуваха от падението си, защото знаеха, че понякога е нужно да стигнеш дъното, пък било и то среща със СМЪРТТА, за да изпиташ радостта от опрощението пред самия себе си. Не се страхуваха от повторение на този черен етюд, тъй като всеки един от тях знаеше едно: Ангелите никога не умират!

От Дарина

© Дарина Димитрова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Хареса ми много, пишеш добре. Успешна година!
  • Много благодаря на всички! Весели празници и на Вас! Снимката я слагаш като дадеш десен бутон копирай изображението (съответно, което е избрано от файловете ти или интернет без значение) и после контрол и V. Надявам се, че бях полезна :P
  • Браво и от мен! Много добре се е получило! Весели празници!
  • На мен също много ми хареса историята. Поздравления:
    http://www.youtube.com/watch?v=xQ4eIWH6M0s
  • Хареса ми готическия привкус на историята...

    Може ли да те попитам, как вмъкна снимка в творбата? Сигурен съм, че някъде из сайта има обяснение, само дето все още не съм го открил...
Предложения
: ??:??