7.12.2023 г., 6:01 ч.

Атентат по време на секс 

  Проза » Разкази, Еротична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
281 0 0

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

2 мин за четене

Атентат по време на секс

+18

(Моля, сериозно разказа не е подходящ за лица под 18 годишна възраст, както и такива със сексуални морални принципни норми!)

   Дъждът тропаше тихо и приспивно по прозорците на блока. Рени спусна щорите и изгаси осветлението на стаята. В кревата я чакаше Пламен. Той и се усмихна щастливо на светлината от телевизора. Рени бавно свали черната си нощница, и облизвайки устни еротично се присъедини под завивките до Пламен. Той я посрещна с целувка, като езика му търсеше нейния, а тя директно се настани върху него. И веднага потърси с ръка члена му. Когато го откри усети твърдината му, която набъбваше, повече и повече при допира на ръката ѝ. Той веднага сложи ръцете върху дупето ѝ. Един пръст леко и нежно си проби път до влагалището на Рени. Тя нежно изохка от задоволство, когато пръстът на Пламен свободно навлезе във влажното ѝ отворче. След миг вместо пръста, във влагалището ѝ се настани твърдия му член. Тя остави устните му и доволно изпъна глава назад. Големите ѝ гърди взеха леко да се поклащат. Ръцете на Пламен се настаниха върху тях. Той усетил колко са настръхнали, нежно стисна с пръсти зърната ѝ. Рени изохка отново, но този път по-силно. Обичаше да е с Пламен, той знаеше как да и донесе наслада. Умееше освен това на е мил и грижовен. Докато тя се усети и той я беше преобърнал. Настанил се върху нея целувайки я по шията и устните докато разширяваше с члена си влагалището ѝ. След миг смениха пак позата. Рени обичаше Пламен да е зад нея. А Пламен умееше да ѝ угажда. Но тази вечер се беше чул страховит взрив и двамата бяха изхвръкнали във въздуха. Стъклата от прозореца се бяха пръснали. Целия блок се беше разтресъл. Пламен се беше ударил в тавана, а Рени бе счупила телевизора. Пластмасови и стъклени парчета от него бяха по цялото ѝ влажно тяло. Пламен при падането си беше счупил крака до кост, която бе изскочила и пробила плътта на крака му. Кръв имаше и по двамата. Рени се размърда но болката бе на всякъде по тялото ѝ. На паркинга пред блока бе станал атентат. Три коли едновременно се бяха взривили. Апартаментът на Рени бе на втория етаж. След случилото се и двамата не правиха повече секс в тази статия! Но този случай ги беше направил по-силни. Няколко години по-късно го продадоха и си взеха къщичка в едно селце. Там днес щастливо отглеждат трите си деца, а за спомена от инцидента им напомнят само белезите. Но те са от миналото, днес то е зад тях...

 

Костадин Койчев-Kovak

05.11.2023г.

© Костадин Койчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??