Обръщам другата страница - примирявам се със всичко вече. Аз съм човек на крайностите - или-или. Не мога хем да обичам - хем да мразя, не мога хем да плача от болка - хем да се смея от щастие със глас. Такива абсурди - не!
Или ще пия от тази чаша, или няма? Средно положение - няма.
Затова вече ще се примирявам с това, което не е трябвало да стане, а аз съм го мечтала от душа. Затова и с теб ще се примиря. Не мога повече.
Вчера ме питаше със интерес:
- Как си, Гале? Имаш ли проблем?
А днес ме гледаш нагло във очите и ме иронизираш пред приятелките си.
Порасна ти самочувствието до небесата. Нима мога такъв човек да нарека "Приятел"? Твърдо не! Боли ме, но зная, че утре веднага щом се събудя, ще ми е минала "раната" от твоето отношение и първа ще ти позвъня... а не трябва да е така! Не е нормално да се прощават такива грешки!
Онзи ден те срещам, нагласена, пременена, усмихваш се ехидно (уж от сърце):
- Гале, ще дойдеш ли с мен на срещата? Не ми се стои сама с това момиче. Не я понасям...
Мисля и премислям... Решавам:
- Добре, ще дойда. Минутка само дай ми и съм долу. Отивам да се преоблека.
Слизам долу, тръгваме и вече сме на уреченото място. Аз изпитвам адско задоволство, че съм ти помогнала. И какво, мислите, се случва?...
Сядаме в едно кафе и след малко идва тя - приятелката, която тя едвам понася (а уж от мене тя няма по-добра приятелка). Веднага ми обърна гръб и забрави, че съм там. Като се заприказваха двете: та се смяха, та всеки, за които се сетиха, "орисуваха с черна боя". Бях обсъдена и аз.
Хайде, кажете ми сега... как се нарича това? След два часа задушевен разговор, моята "приятелка" ме пита:
- Гале, ще ставаме! Изпи ли си кафето?
Едва се сдържах. И с цялото си "приятелско" нахалство ме прегръща като ми казва:
- Гале, наистина, много ти благодаря! Без теб не знам какво щях да я направя тази интригантка...
Омръзна ми от такива приятелки... Обръщам вече другата страница! Аз не съм за подигравка!!!
© ГАЛИНА ДАНКОВА Всички права запазени
Прегръщам те!!!