31.05.2013 г., 15:25 ч.

Азбука на брачните взаимоотношения 1-ва част 

  Проза » Други
662 1 4
1 мин за четене

Ад – Много вероятен начален или финален етап от развитието на брачните взаимоотношения, който продължава цяла вечност и протича в пълния библейски смисъл на думата – с „плач и скърцане на зъби”!

 

Боря – Глагол, използващ се като кодово название за полов акт в брачните взаимоотношения, имащо за цел метафорично, инплицитно изразяване на еротични намерения и закана в присъствието на вече подрастващи деца.

 

Вик – Най-често използвана вокално-вербална форма за изразяване на крайни чувства и емоции в брачните взаимоотношения.

 

Гора – Най-често желана дестинация за бягство от брачните взаимоотношения, което граматически се изразява чрез използването на глагола „хващам”.

 

Дърво – Материал с принципно предназначение за гризане в брачните взаимоотношения, когато те се провалят.

 

Едно – Наивно очакван, но недочакван поради математическа невъзможност сбор от брачното уравнение 1+1=...

 

Женен – Доживотна присъда без право на замяна в брачните взаимоотношения!

 

Змия – Отровно и студенокръвно безкрако влечуго, населяващо горите, полетата и... брачните взаимоотношения.

 

„Извинявай!” – Най-трудният за произнасяне израз в брачните взаимоотношения.

 

Криза – Най-честото състояние на брачните взаимоотношения, от което всички се страхуват, вместо да разберат значението на думата от старогръцки – „възможност”...

 

© Петър Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??