28.07.2010 г., 7:54 ч.

Безстрастност 

  Проза
860 0 6

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

1 мин за четене

Дишаш. Неравномерно, превъзбудено. Животинският ти поглед полепва по тялото ми и го изяжда, разкъсвайки бясно и безочливо всеки милиметър.
Не ме нараняваш. Свикнала съм. Понякога ми се иска да мога всеки път да бъда студена и безразлична.
Среща. За да пием по едно, колкото времето, необходимо за уж увлекателния ти разказ за привидно интересния ти и вълнуващ живот да не е изгубено. За да ме впeчатлиш и заинтригуваш, а после да разкопчаеш сутиена ми, да разкъсаш дрехите ми, да впиеш с жажда пръсти в плътта ми и да вкусиш от аромата ù. Да усетиш дишането ми във врата си, да настръхнеш и да се изпълниш. Уж отвътре, но всъщност отвън. И да ми го начукаш. Влизаш в мен, но никога не минаваш по запустелите улици на душата ми. Ти май въобще забрави, че имам душа? А твоята спомняш ли си я?
Сексът водел до любов. Глупости. Страстта е еднострастна емоция. И е извънредно жестока. Тя е престъпник. Сериен убиец на всички други усещания. Заради превъзходството си. Тя е егоцентрична и затова е безумно сама.
Страстта е като храната. Тя е вътре в теб и изпива всичките ти стомашни сокове.
Страстта е извратено пречупената ти представа за любов.
Но знаеш ли, любовта вътре в мен е безстрастна.

© Ирен Попова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Уникално!!!!....Уникално!!!!
  • прегръщам те за мъдростта на нежната ти и красива душа...
    с обич.
  • Знаеш,Ирен. За страстта и две души в автобус №9.
  • Страстта е като храната. Тя е вътре в теб и изпива всичките ти стомашни сокове...



    Жестоки думи, точно на място казани.
    Браво!
  • Странник, това е моята истина в този момент, просто израз на емоциите, нахлули в мен.Никой не дава дефиниции.
    Лажова, благодаря за коментара, очаквах го.И да, парадоксът на новото време, 17 годишни пишат неща уж неподходящи за лица под 18 и им лепят глупави етикети...Според мен възрастта не е от значение.
  • «Дишаш. Неравномерно, превъзбудено. Животинският ти поглед полепва по тялото ми...»
    На него му е хубаво с теб – лирическата.
    «Не ме нараняваш. Свикнала съм. Понякога ми се иска да мога всеки път да бъда студена и безразлична.»
    Затворена в черупка...Понякога, значи, че пък понякога...
    «необходимо за уж увлекателния ти разказ за привидно интересния ти и вълнуващ живот да не е изгубено.»
    Въпрос: Какво правя като не ми е интересно с него?!
    « За да ме впeчатлиш и заинтригуваш, а после да разкопчаеш сутиена ми, да разкъсаш дрехите ми,»
    Ако страсста е взаимна...прилича на горещо, изпепеляващо...танго. Танц на две тела.
    «И да ми го начукаш.»
    Той сам ли е или с кукла?!
    «Сексът водел до любов. Глупости. Страстта е еднострастна емоция. И е извънредно жестока. Тя е престъпник. Сериен убиец на всички други усещания.»
    Веднага попитах три приятелки, с които седнах да пия кафе, най-голямата е на 23 години:
    - Винаги ли изпитвате оргазъм, когато правите любов, добре де, секс?!
    Единодушно «Не»!
    - От кого зависи да е хубаво и на двамата?
    - От партньора!
    - Не, от мен, ако съм лудо влюбена.
    - И от двамата май.
    Трите така ми отговориха.
    - Сегашното ми гадже ме научи да изживявам удоволствие всеки миг с него.
    - И на мен с предишното гадже не ми беше хубаво, а сега знам как да се наслаждавам и да изпитвам удоволствие, дори от неволно докосване потръпвам.
    - Само любов или само страст предпочитате?!
    - Е и двете разбира се, щом веднъж си ги получил в комплект...
    «Страстта е извратено пречупената ти представа за любов.
    Но знаеш ли, любовта вътре в мен е безстрастна.»
    Страстта е темперамент. Или са различни темпераменти, или тя не се отпуска, или той не я предразполага. Ако има любов, тези неща не се премълчават. Едно изречение само: Не искам чукане, искам нежност! И или се разделт или се учат заедно на...страстна любов!!!

    Ирен, не го чети , нямаш още 18!
Предложения
: ??:??