27.12.2017 г., 10:59 ч.

Борса за човешко месо 

  Проза » Други
533 0 0
2 мин за четене

Борса за човешко месо

/синопсис за късометражен филм/

 

 

По улицата препуска велосипедист.  Той е със слушалки на ушите, слуша музика и язди велосипеда си. През рамото му е преметната черна чанта. Велосипедистът влиза в Борисовата градина и приближава към езерото с лилиите.

На отдалечена пейка е седнал скитникът Емо. Емо е кротък човек, не пречи на никого, препитава се като събира стъклени бутилки, хартия, тук-таме някой килограм желязо. Емо си пийва по мъничко от стъклено шишенце вино и се радва на хората наоколо.

Велосипедистът спира пред Емо, вади от черната чанта запечатан плик без адрес, подава му го мълчешком и продължава да яха велосипеда си. Докато препуска през парка едно писмо пада от чантата му.

Бременна жена съзира писмото, навежда се и го взима. Любопитна, тя решава да отвори писмото. Прочита го и го прибира в дамската си чанта.

Емо внимателно разпечатва писмото. В писмото пише : „Играем в „Пъклото“ днес както обикновено за 100 000 евро“  Посочени са глобалните координати на „Пъклото“. Емо вади кибрит от панталоните си, драсва клечката кибрит, запалва писмото, изгаря го и го пуска на земята. Накрая го стъпква. Става от пейката и тръгва.

 

Квартално улично заведение. Изнесени са маси на тротоара и на тях седят и разговарят хора. Велосипедистът спира пред нормално облечен господин и отново мълчешката му подава плика. Чантата е празна Велосипедистът си тръгва.

„Пъклото“ е стара изоставена сграда. Веднъж на всеки шест месеца в нея се организира незаконна игра. Победителят печели голямата награда без усилие, но се разделя с част от собственото си тяло. В уговореното време призованите с писмата хора са готови да играят.  Наоколо има и охранители. Те се събират и очакват сигнал за началото на играта. Бухането на бухал им съобщава, че водещият на играта идва. Водещият е облечен в бяла лекарска престилка. Той съобщава правилата на играта както и условията и призовава желаещите да участват да се наредят около масата. Завърта се празна винена бутилка и тя се спира пред един от участниците. Водещият прави знак на охраната и тя веднага отстранява победителят. Оказва се, че победителят без е желания орган в случая бъбрек.

Играта започва отначало. Този път победител е бременната жена. Останалите се отдръпват. Водещият пита жената сигурна ли е в намерението си? Жената отговаря положително и казва, че „В България раждането е скъпо-струващо удоволствие“

 

СО27122017Мендово

© Свободей Огражденец Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??