21.12.2013 г., 19:35 ч.

Булгарланд: I - География 

  Проза » Хумористична
745 1 3
5 мин за четене

I. ГЕОГРАФИЯ

 

 

Булгарланд граничи на север с Република Ромаланд, на запад с хората, наричащи себе си Република Сърбия (защото обичат да си сръбват - оттук и името), на югозапад с булгарландците, наричащи себе си Македония, на юг с Акропола, на югоизток с Анадола и на изток с наглите обитатели на Черно море.

В цялата си история Булгарланд винаги е поддържал братски и добросъседски отношения с всички тези страни, освен с Черно море - заради черноморците, които предявяват териториални, исторически и икономически претенции. До днес (края на 2013г.) Булгарланд не е признал Черно море за независима и суверенна държава, както и обратно. Работата е в това, че двете страни имат продължителен и много остър исторически спор за територии - нещо, което за Булгарланд никога не е било проблем в отношенията му с останалите съседи от Мезозойската ера насам.  Делфините от Черно море твърдят, че смърденето като риби на немалка част средностатистически булгарландци доказва океанския им произход. Официалната позиция на Черно море е изразена в дипломатическата нота на черноморския министър на външните работи от 30.февруари 1993г.:

 

"Булгарланд практически се явява територия на Черно море и се обитава от риби, които сами са се нарекли булгарландци, ебати наглеците."

 

Булгарланд на свой ред претендира цялото дъно на Черно море, позовавайки се на етно-исторически доводи и на откритието на свои учени, че черноморските скумрии и делфини всъщност са булгарландци, които са загубили крайниците си и вместо тях са развили перки. Стъпвайки на това откритие, Булгарланд от години призовава черноморците да зарежат измислената си идентичност и да признаят булгарландската си природа. Булгарландските дипломатически лица цитират известния латински израз: 

 

"Bulgaricus, arthropods, vel mendax"

("Или си булгарландец, или си членестоног, или си измисляш")

 

Освен това, съвременни булгарландски изследвания (проф. Божидар Димитров) са на път да докажат, че булгарландците са абсолютно първият биологичен вид на земята и че едва много по-късно първата амеба е успяла да еволюира от тях след дълги и мъчителни опити. Сега има действащ проект за провеждане на още по-модерни изследвания, които да докажат, че те са първото нещо, възникнало изобщо в цялата галактика. Проектът се финансира със средства, придобити по корупционни схеми от Министерството на оскотяването, неуката и идиотщината и бившото Министерство на европейската излагация (след последния евродоклад преименувано на Министерство на европейската свръхизлагация). 

Столица на Булгарланд е град София, а името не е случайно. За да подчертаят красотата на града си, древните му обитатели са избрали да го кръстят на младата красавица София Лорен. Това е станало с референдум, проведен през 1237 г. под патронажа на тогавашния император Тато Велики, известен още като Бай Тошо и управлявал страната във всичките 263 години от живота си. Референдумът е бил много оспорван, тъй като другата кандидатка да даде име на града била госпожица (тогава другарка) Лили Иванова, видна провинциална кокона. Гласоподавателите упражнили вота си по съвест, тъй като всеки решил да гласува за кандидатката, чиито бюст му харесвал повече. Победата на София над провинциалната другарка била оспорена от последната, която била убедена, че притежава по-готини цици от конкурентката си. Според нея резултатите били манипулирани, а вотът бил контролиран и имало извозване на нелегално напечатани бюлетини. За последното бил сезиран главния прокурор - Тато Велики, който освен император заемал тази и още 32 други държавни длъжности. На Тато Велики му било "всьо равно" и за да не си усложнява живота отсвирил претенциите на Лили. Цялата работа обаче била здравата раздухана от булгарландските медии, главно по махленския ТВ канал "Виж-Ги-Ти" и предаваните там от 19.00 часа новини, както и във вестник "Овча мисъл" с главен редактор Грошо Грошев. По тази причина в последните няколко века Лили Иванова е обидена на медиите и затова грижливо подбира светските си изяви и хонорарните си претенции за тях. Все по същата причина столицата на страната не се нарича Лили, а София.

Ако столица на Булгарланд е град София (с изписване на латиница SOPHIA), морската - или лятната - столица е град Бафа (с изписване на латиница BAPHA). Това са селищата в страната, към които булгарландците от останалите градове и села прилагат експанзия, необяснима за географите, демографите и социолозите. Всичко живо, което не успее да се омете извън страната, се омита към София или Бафа. Според Координационния институт на Булгарланд за изчисления и ценни изследвания (КИБИЦИ) и двата града бързо започват да се превръщат в градове от селски тип, а до две десетилетия вече ще са типични села със стара градска предистория. От горното следва, че тогава София и Бафа ще се населяват преимуществено от селяни на всякаква възраст, както и от малцинство съвсем изолирани потомствени граждани. Според КИБИЦИ след двадесет години съотношението на живеещите в Булгарланд хора ще бъде следното:

 

през зимата: 72,7% - жители на София; 27,3% - жители на Бафа; 0% - жители на други села;

през лятото: 27,3% - жители на София; 72,7% - жители на Бафа; 0% - жители на други села.

 

Географското разположение на Булгарланд, климатът и едни други неща допринасят за известността на страната с летния секс-туризъм.  Многобройните строителни площадки по крайбрежието - "Блатни пясъци", "Слънчев бях" и др. - привличат руснаци, немци, скандинавци и друг едър рогат добитък. Последният бива приласкаван и от присъствието на квалифицирани (т.нар. "проститутки"), свръхквалифицирани (т.нар. "компаньонки") и общи (т.нар. "обикновени курвета") работнички. Според вкусовете на потребителя, а и възползвайки се от неопитността и/или пиянството му, някои предлагат алтернативни услуги (т.нар. "травестити"). В последно време в Булгарланд се правят опити да се припечелва и от зимен ски-секс-туризъм в курорти като Банско, Бикинско и Сутиенско.

Булгарланд е със сравнително малка територия, но разполага с разнообразен ландшафт. Тук са най-високата планина в света - Витоша и най-дълбоката река в света - Искъро. И двете са разположени в една и съща географска област - Шопландия, която е и основна административно-териториална и управленска единица в страната. Климатът в Булгарланд е умерен, пиенето на повечето му обитатели не е. Повечето дни в годината са слънчеви, мнозинството жители на Булгарланд са мрачни.

В географски план страната се слави най-вече с безполезните си изкопаеми - те са изключителни и като множество, и като разнообразие. Само на едно и също място в центъра на София могат да бъдат открити 240 броя безполезни изкопаеми. Характерното за тях е, че сменят част от състава и структурата си на всеки четири, а понякога и по-малко години, но общият им брой и КБД (коефициент на безполезно действие) остава винаги константен. 

 

 

 

 

(следва: II. История)

© Дон Бъч-Странски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Страхотно! Копирах си имената на министерствата и курортите. Уникални са!
  • На края се смях с глас (макар хич да не е смешно)
    Бруталната истина поднесена с чудесен, малко черен хумор.
    Много ми хареса! Поздрави!
  • Бурганландците сами са си виновни, заслужават си всяка дума от написаното. Поведението им май се дължи на рибешкия им / доколкоко разбрах / произход.Чакам да прочета историята им.
Предложения
: ??:??