28.09.2020 г., 10:51 ч.

Бъдещето на самотния човек 

  Проза » Други
289 3 18
3 мин за четене

Урсула фон дер Лайен – бясна, с нервно тропаща по катедрата дясна ръка, наруга поляците в ЕП. Някои региони, разбирате ли, си позволили да забранят проявите на ЛГБТ-ътата. Всякакви маршове и паради на победата, моля ви се. „Зона, свободна от ЛГБТ, противоречи на хуманните ни ценности и няма място в нашия съюз“ – заяви истерично женичката.

И след това чиновничката гневно се закани да лиши от финансиране общините.

Проблемът й е в неразбирането на средствата и  целта Поляци, италианци, испанци са католици. Силно религиозни. А в Библията е ясно изразено отрицателното отношение на Бога към педали, лесбийки, курви и други подобни…

Обаче – конфликтът тепърва започва…

Сексуалната революция мина и замина. Оставяйки подире си милиони самотници, разбити съдби, несбъднали се мечти, изоставени деца, унищожени илюзии за свободата на всички от всичко.

Но се оказа само проба…

Сега се развива нов клон на манипулациите с човека – джендърството във всякаквите му разновидности. Наскоро датска телевизия демонстрира разсъбличане на възрастни пред деца – видите ли, искали да им покажат, че не бива да се срамуват от телата си. Дали това са научили малките от стриптийза? И защо манипулаторите неумело смесват просвещаване и развращаване?

Но затова пък децата усвояват друго – за да е интересно, прави се на каквото щеш. И най-вече на трансджендър. В центъра на вниманието си, лекарски грижи, не можеш да покажеш ум и талант, но пък и кой от тия около теб може…

И масово се произвеждат повредени роботчета от децата. В Швеция броят на подложените на „лечение“ /лечение ли?/ с хормонални препарати и химически атаки деца е нараснал с 1 500%!!! ПЕТНАДЕСЕТ ПЪТИ! И това само за последните пет години…

А медиците казват – няма как да се провери детето какво е. Ако е възрастен – брой хромозоми. Но при малките?

Отделно, че пораженията от „лечението“ остават завинаги. И лишават от бъдещо майчинство или бащинство претърпелите катастрофата деца.

Целта е ясна – СЕМЕЙСТВОТО! То трябва да се разруши. Да се намалят хората на планетата. Няма род, няма семейство – няма и човек…

Понятието РОДИНА започва от семейството. Хората се сражавали за родината, рода и близките, бранели земята, на която живее семейството им, подпомагали ближния. А не някакви абстрактни чиновници или граници.  Което не се харесва на транснационалните групировки. И те пробват нови и нови експерименти за обезчовечването на човека.

Така наречените „черни бунтове“ в САЩ стигнаха до идеята за създаване на „първични села“ – села от общност, без родови връзки. Местоживеене на заети в единен труд. Но – без родови „окови“. Свобода на отношенията, без задължения към резултатите, бъдещето, библейския морал.

Уроци в четвърти и пети клас на американското училище, отбелязва „Фокс нюз“, учат децата, че светът се променя, че родителите не са безгрешни, не бива да са авторитет и пример, че старите взаимоотношения трябва да се заменят с нови. И човек да бъде сам – без семейство, без авторитети около него, без вяра. Просто да разчита на себе си и на тези, които отдалеч го насочват.

Макар природата отдавна да е доказала – без семейство не се оцелява. Някои хищници живеят самотно, единаци. Но и те загиват именно в самотата си. И други ги заместват.

А хищниците в обществото са именно пропагандаторите на джендърните „теории“. Заплащащи за налагането им – с очакването да остане „златният милиард“ и те, единаците, да са единствени господари на Земята…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Както се казваше в един популярен навремето филм, "Самоунищожението е заложено в природата ви". Поздрави!
  • Благодаря, Деа!
    Най-страшното на тоя свт не са кошмарите и фантазиите, а реалността.
  • По-важното е, че се разбрахме
  • Чак страшно ...
  • Благодаря, Пепи!
    Красе, нямах предвид примирим, ама карай...
  • Съгласна съм. Имах предвид - приспособим, но се е превърнало в примирим.
  • Бъдеще без бъдеще."Човек"?
  • Благодаря, Денице!
  • Как се променят времената. Тъжна работа.
  • Благодаря, Красе, Юри!
    Красе,
    гъвкавостта е вредна за мъжа /момчето/. Трябва бетон арме...
    Ааа, сега разбрах - говорила си за арактера, арактера. Ама то и арактера трябва да е прав, здрав, корав...
  • Генек, в сравнение с много други страни, тук нещата все още не са излязли от контрол. Дано не ни принудят по някакъв начин да вдигнем и ние розовото знаме. Дано!
  • За да оцелееш, трябва да си гъвкав. Идват други времена явно, а на нас почти не ни остана време да се самоопределим..И аз бях объркана, когато бивш колега ми представи съпругата си - художник, а колежка ми сподели, че момченцето й си играе само с кукли и се е "самоопределило" ..и като видиш щастието в очите на тези хора..в този смисъл не знам какво да кажа. Хареса ми написаното, но не ми хареса изказването на Урсула!..въпреки, че скочиха от радост..
  • Важна е не реалността, а самоопределението. Някой се обявява за незаменима тиква, друг за единствен оценител, трети за... Абе, каквото щеш там. Стратегическо!
  • Благодаря, Мариана!
    Аз бих се определил като атомна електростанция. и очаквам държавата да ми плаща милиони за студен резерв.
  • Благодаря, Надя, Светулке, адаш!
  • Отсечеш ли корените на дървото, то умира. Но това иска много труд и е супер явно...
    Ако всяка нощ му се сипва малко сол и нафтица, ефектът е същият и никой не вижда, а кой видел, се прай на умряла лисица.
    Смятам, че ще разберете метафората тук, без превод.
    Адаш, поздравявам те не само за днешната творба, но и като цяло, че не спираш да бичуваш недъзите на обществото и отделните личности!
  • Дори вече не го крият, а се забавляват да го афишират. И пак има неразбрали.
  • Колкото по малко останем, тези, на които им се гади и косите им настръхват, като се спомене думичката "бъдеще", толкова по-добре. А дали?
Предложения
: ??:??