17.02.2012 г., 23:06 ч.

Да имаш любов и Да чувстваш любовта 

  Проза » Други
820 0 2
3 мин за четене

Като необяснимо и всеобхващащо понятие любовта може да се изразява и отразява във взаимната топлота между двама.

Може да се крие в душата на партньора и да е трудно изказуема,

но прозираща в действията му.

Може да се крепи на вниманието или чувството за загриженост,

които не винаги разпознаваме и се объркваме, че са заместени от ежедневните задължения, които изяждат времето ни за изява  на заинтересованост към любимия.

Може да изпитваме любов към даден човек, а той да не отговаря на чувствата ни.

Това също е любов, но болезнена.

Може мен да ме обичат, но аз да изпитвам влечение към другиго.

Това също е проява на любов, но не взаимна.

Красотата на истинската любов се откроява в това да бъдеш и тялом, и с мисъл с никого.

Да го искаш, да го чувстваш близък, да го сънуваш, да те боли за него,

да мислиш като него, да го чувстваш като човека за теб и за цял живот.

Понякога може да го чувстваш далечен и студен към теб,

но то е защото външните фактори допринасят за това, понеже животът ни не е само любов и щастие.

Длъжна си да уважаваш и цениш любимия, защото той е до теб и каквото и да става той те обича.

Понасянето на изненадите калява и изтрива съмненията в любимия.

Прошката от негова страна и приемането на глупостите ти

са проява на голямата му любов, родила се от срещата на две сърца,

които са създадени едно за друго.

Вярата и вярността в един скъп за теб човек трябва да горят независимо от това, което показва любимия в обществото, защото в приятелска компания се проявяват едни черти, но когато сте сами – тогава се изявяват истинските му чувства.

Така както монетата има две страни –  така и животът и любовта са двустранни.

Днес може да си убедена, че не те заслужават, а утре – не го заслужавам.

Но истината е една – има ли я любовта между двама, ако е достатъчно силна, тя ще оцелее през дните на земния кръговрат и ще може да ражда чудеса, рожби на прошката и разбирането, изградили едно малко кътче,  където си струва да отидеш и да се отпуснеш в ръцете на любовта си.

Просто трябва да го вярваш.

Трябва да вярваш, че чудеса се случват и то точно на теб.

© Валентина Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??