8.10.2024 г., 10:48 ч.

Декарт Нови 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
118 0 11

 (белова)

 Досаждат - значи съществувам.

 

 (чернова)

 Скучая - значи съществувам.

 Завиждаш - значи съществуваш.

 Мрази - значи съществува.

© Стефан Василкин Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Имах предвид не хибернация като на таралеж или мечка, но че спи удължено време, събужда се през удължени интервали, отдалечава се от хралупата си намалено по разстояние и брой, разчита на запасите в килера си. Вероятно са майка и неотделил се още потомък. Аз пък се родих вредно-полезен като sam, дремех полезно-вреден като samin, умрях като samin.sam (Венко), преродих се като sam.samin Стефанин (библейско име, не като фамилно и без намек за „вие“) в метаморфозиращ пишуран.
  • Стефанин - за получаване на известия за коментари към страниците, където си се включвал и при теб са се включвали - последвай се и ти!
    Сега наминават редовно и голямата катерица, и мъникът; вече козината им се сгъсти, опашките им са страхотни. Природа, подготвят се за зимата. Забавни са, а и красиви с бялото отдолу. От ранна пролет се сприятелихме, не зная зимата спят ли.
  • Видях, че си обявила за последовател себе си, не ми е хрумвало досега. Гледах линка, и аз харесвам катерица, още таралеж, котка, заек, буба, охлюв, калкан, звезда, медуза. Възрастна чужденка в зелен софийски квартал ми каза, че за зимъс сушала орехи на прозорец в квартирата си и установила да намаляват с по няколко денонощно, скрила се да наблюдава и се възхитила на крадлива красавица, дори се запознали, но опашатка заспала сезонен сън и изчезнала, обаче пролетес се показала, помнеща дружбата.
  • https://otkrovenia.com/bg/kolaji/lyvyt-se-gotvi-za-skok-1
    🐿️
  • До преди малко не ми бе дошло наум, че ти си ѝ създателка и водеща. Харесаха ми ЖИВОТЕ, ОРИСИЯ, ЗАЩО НЕ СЪМ МЪЖ, катеричката (жалко, че не анфас) и облаците над терена.
  • Ръчкам в огъня с дилафа,
    Чакам си пилафа!

    Не популяризирам, за това. Ползвам за съхранение и мои близки ме четат.
    Качвай каквото искаш, отворена е за всякакви лъчения, намерения, мъчения, творения
    Радвам се, че там отскоро качва една художничка с юного цветни, приказни картини
  • Паленка, само това ми липсваше за моя списък. Възхитен съм от афоризмите ти. Към единия прибавям и думата ДИЛАФ (от личен опит). Видях чак сега профила ти и в линка към фейсбук скоропостижно запратих за погребение 3 мои стихомъчения. Не проумявам защо страницата му има дребен брой участващи.
  • Коментирам - значи съществувам! 👍
  • Мислител, извинявай, че макар истински харесващ творбите ти - особено пък детско и афоризъм (любим ми жанр), понякога пропущам да гласувам въобще (разбираемо с 5-ица) за целия пакет заради присъстващо дори едничко (по свои лични причини: еротиката ми е чужда тема и съм феминист).
  • Благодаря, надявам се, че ще има и в бъдеще, но Бог знае и дявол бърка.
  • Попадения.
    Поздравявам те.
Предложения
: ??:??