30.09.2016 г., 16:42 ч.

Дубрютру! 

  Проза » Хумористична
694 0 3
1 мин за четене

   Събуждам се. Полуотвита, премръзнала, сгърчена като болна скарида в единия ъгъл на леглото. До мен доволно похъркват Рижи и синът ми, разчекнат като разбит хеликоптер. Изпълзявам. Вместо в пантоф, попадам в пластмасова купичка. Разтягайки около 28 сухожилия, в поза на професионален фехтовчик, успявам да запазя равновесие. Добро утро! 
   Влизам в кухнята. А бе, чудех се аз защо всички котки спят още, а то - гадовете ненаситни пирували... От яхнията останали само мазни стъпчици и магданоз. Даже и филии си извадили. Покрай мен, сумтейки, минава Лъки /старото ни, сляпо куче/ и невъзмутимо образува жълтеникава локва на балкона. Оххх, понякога си мисля, че мама ме е пръкнала с парцал и обезмаслител в ръка. От пералнята закачливо ми намига един чорап, напомняйки, че трябва той и останалите му побратими да стигна до мястото за съхнене. 
   Разгеле, обличам се най-накрая. Светвам лампата в коридора, барем си открия и втората маратонка, крушката изгърмява. Мощно, с гръм и трясък. Чак бушоните щръкнаха. Възстановявам потока на електричество и възторжено напускам Къщата. Мисълта за чаша ароматно кафе отдавна е загубила чара си...

   Навън е приятно хладно, подухва лек ветрец, който кара ушите ми да се вкочанят с елфическо изящество. Подсмърчайки, обърсвам един сопол, миг преди да се превърне в солена, ледена висулка. Вървя.

   Господи, колко се радвам, че отивам на работа!

© Елена Даскалова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Няма да бягам. Ще си се радвам на лудничката, докато мога. Щото след малко тя ще избяга и ще си остана в скуката. 😉
  • Ох, милата! Що не избегаш на некъде? Знам, че е хумор, но то си е ежедневието на камара жени това. Не го разбирам!
  • Дубрютру? Че кое му е добро на утрото?
    Ах, да... отивам на работа да си почина, знам, знааааам
    И котка и куче имах, сега отглеждам само деца, но и те са ми достатъчни
Предложения
: ??:??