24.02.2011 г., 1:05 ч.

Еротична ваканция - Ден четвърти 

  Проза » Еротична
1341 0 1

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

3 мин за четене



ЕРОТИЧНА ВАКАНЦИЯ - Ден четвърти

 

              Прибраха се след изгрева с такси. Младите ги нямаше. Не бяха се прибирали. Стаята бе запазила парфюма на Джина, но нея я нямаше. А без нея леглото бе пусто и студено. Ник излезе от апартамента, почука на съседната  врата и когато не получи отговор влезе. Шума от течаща вода го насочи към спалнята, по точно към банята на огромния луксозен апартамент. Кло беше под душа. Тук под светлината на деня, тя изглеждаше още по-красива със зрелите си атлетически форми, с чувствените си плътни устни, загорялото от слънцето скулесто лице, изящните дълги мускулести бедра,  мощните прасци, като на олимпийска богиня и мекия поглед на сивозелените, неповторими като цвят очи.  Цвета на нейните очи не се подаваше на описание.Такъв цвят  очи Ник никога не бе виждал и едва ли въобще съществуваха при друг човек. Навярно бяха единствени в света. Те привличаха като магнит и никой не можеше да им устои, нито мъж, нито жена.

     Ник остави халата му да се свлече на пода, пристъпи към нея под водните струи на душа и я прегърна. Устните им полуотворени се сляха в едно, езиците им се преплетоха инстинктивно както при първата целувка на Адам и Ева. Водата ги обливаше, а целувката продължаваше цяла вечност.

Когато неговите устни напуснаха нейните, те тръгнаха надолу по шията, за да достигнат бързо  върховете на  настръхналите  от възбуда гърди.

Но и тук не се задържаха дълго,  въпреки че усещането от допира  беше  неописуемо. Устните му бързаха надолу за да да целуват час по скоро едни други устни, невидими на пръв поглед, но много по-чувствени, много по- нежни, увенчани в горния си край с пъпката на най-красивото цвете.

 Цветето на страстта и любовта. Ник стоеше на колене пред нея  обхванал бедрата и с ръце и всмукваше влажната топлина на бърните, галеше ги с нетърпеливия си език, целуваше страстно втвърдената цветна пъпка с аромат на вишнев цвят, притискаше я с езика си и пиеше водата,  която я обливаше. Кло се изпъна назад, опря се в стената и отвори бедрата си, за да му позволи по-лесно и по-дълбоко да проникне в нея. Движенията на бедрата бяха в такт с движението на устните му. Те ставаха все по-бързи и по -бързи, докато в един миг желанието да бъде удовлетворена стана толкова силно, че тя се свлече на пода, легна и го привлече  към себе си, така  неговата глава се отзова между краката й, а нейната уста нетърпеливо пое цялата му мъжественост  и с бързи движения го поведе към върховете на удоволствието. В същото време той бе обхванал красивите полукълба на Кло, притискаше устни към нейните и с езика си я насочваше към същите върхове. И ето, дойде най-съкровеният  миг, когато двамата едновременно изляха всичките си жизнени сокове и еднакво жадно, жената и мъжът, изпиха нектара на любовта. Може би това е най-сюблимният миг, върхът на върховете, покривът на любовта, както Еверест е покривът не света. Блажени са достигналите този връх. Бяха заедно, бяха един до друг и знаеха, че се обичат, още от първия миг на срещата, от първия поглед.

   След като се преместиха в спалнята, Клодин и Ник се любиха още дълго време, забравили за всички и всичко, забравили морето и слънцето, забравили хора и близки, отдадени единствено един на друг.

   Минаваше обяд, когато се разделиха. Ник се върна в своя апартамент, щастлив и притеснен от срещата с Джина, отвори плахо вратата, влезе и тихо затвори вратата след себе си. Джина я нямаше. Въздъхна с облекчение, изтегна се на

широкото легло и заспа блажен. Половината от тяхната ваканция бе безвъзвратно отлетяла във вечността.

 

 

 

 

 

 

 

© Крикор Асланян Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??