9.07.2023 г., 7:51 ч.

Еротика за напреднали 

  Проза » Хумористична, Еротична
320 1 0

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

4 мин за четене


1. Върви наточена мадама, ама крак, като топола, коса, като златен дъжд, лице, като еротична мечта, дупе, като детско барабанче и гърди, като двоен образ на айсберга, потопил "Титаник". Върви към офиса на многонационалната фирма, където е кандидатствала за секретарка. Върви и си мисли, че сутринта просто знаеше, че няма как да не я вземат при този нейн капацитет. Върви по дългия коридор, където непрекъснато се разминава с млади мъже, мъже и само мъже. Върви и гледа, че всички са безумно надъхани... и красиви... Върви и вижда, колко добре им стоят марковите дрехи подчертаващи изваяните им тела. Върви и вижда, че грима й, в сравнение с техния е адски аматьорски, както и маникюрът, та дори и пластичните операции...
Върви и си мисли, че никога не се е лъгала от свое предчувствие повече, отколкото тази сутрин...
2. Жена към мъжа си.
- Твоят ми е по-вкусен от всички други...
3. Мъж случайно разбира, че гаджето му работи в порноиндустрията, при което след кратък скандал примирено констатира.
- Е, хубавото е поне, че не участваш в самите филми, но все пак не разбрах и какво толкова кибичиш там. Сигурно си секретарка?...
- Почти позна, слънчице, но иначе отговарям за кастинга на всички актьори...
4. Преди сватбата мъжът (който бил всеизвестен с чувството си за хумор и широката си душа) казва на бъдещата булка.
- Душичке, мисля, за шоуто, да поканя на сватбата си всичките си стари гаджета. Да, знам, че решихме да е малка и скромна, но с двама човека повече пак ще е такава. И искам и ти да го направиш, за да видят, колко сме щастливи без тях!
- Съгласна съм, бебчо - веднага се съгласила тя, защото и нейната душа била широко скроена - но... Сигурен ли си все пак?...
- Естествено. Знаеш, че бих направил всичко за теб, а сега виждам вече, и ти за мен.!
- Супер! Е, щом вече е решено значи все пак ще имам сватбата, за която си мечтаех от малка!
- Извинявай, не те доразбрах, сладкишче, би ли дообяснила...
- Знаеш, че идеята за "малка и скромна" сватба бе изцяло твоя, а аз се съгласих без нищо да казвам, все пак в петия месец съм, няма време за излишни спорове... И наеми още една кетиринг фирма, че само една няма да смогне с организацията на толкова хора. Всъщност, нека са още две...
5. Мъж, прибирайки се от командировка, небрежно пита жена си.
- Как си, нещо ново при теб?
- Ми, изневерих ти - прошепва смутено тя, а той, още по-небрежно.
- Питах за нещо ново...
6. Мъж намира тефтера на жена си със старите й гаджета, и естествено, следва голям скандал. И изведнъж жената се усмихва и му казва нежно.
- Гълъбче, ма това са щуротии, минали работи. Чак сега разбрах за какво е това викане, а се бях притеснила, че си намерил другия, с новите...
7. След първата брачна нощ, булката.
- И никакви заигравки с други жени, ревнива съм.
- Само това ли?
- Да, напълно ми е достатъчно!
- Супер, значи няма да се отказвам и от мъжете...
8. Красивата жена и в мъжки дрехи си остава секси жена, докато мъжът в женски тоалет няма значение грозен ли е, хубав ли е... все си е тревистит...
9. Успял мъж, вече на средна възраст, се изправя пред родителите си и с треперещ глас казва.
- Тате, мамо, не знам как ще го приемете, но повече не мога да крия! Аз съм... гей!
- Спокойно, синко - отвръща бащата - Това го знаем отдавна. Още, когато заяви, че възнамеряваш да станеш политик, като 15 годишен.
10. Жена констатира след дълго креватно забавление.
- Скъпи, за пореден път се убеждавам, че си най-добрият - в този момент мъжът мазно се усмихва и скромно казва.
- Е, стига де, то трябва и база за сравнение - при което шеговито намигва.
- Ми, по-дебел ти е от на учителя по тенис, по-голям от на градинара, с езика си по-добър от готвачката, фризьорската и маникюристката взети заедно, издържаш повече от шофьора, и охраната, пак взети заедно. Това достатъчно ли ти е, като доказателство, миличък, или да продължа по списъка?...

06.07.2023.

© Георги Каменов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??