21.12.2009 г., 6:07 ч.

Гледни точки 

  Проза » Хумористична
801 0 15
2 мин за четене

Навън беше тъмно и студено. Снегът беше затрупал всички стъпки по пътя. Всичко живо предпочиташе да спи в такава нощ. Обзавеждането в хола на Марина и Васил обаче беше на друго мнение.

Телевизорът: Офффф, най-после ме изгасиха! Все до късно работя и няма почивен ден за такива като мен! (Ха, от умора я подкарах в рими!) Сутрин започвам работа в 6:30, та вечер до 12!Та кой нормален спи само 6 часа и половина в нашия стресов живот?! Марина е домакиня, става сутрин с мъжа си, за да му изглади риза (аз не я разбирам тази жена, когато й опре ножа до кокала, тогава се сеща да свърши нещо полезно, в останалото време все аз съм потърпевш...) Пуска блока на Бареков, пардон, на Ани Цолова, и когато Васил тръгне за работа, тя дреме на дивана! А аз работя! За кой бе, жено, да те питам аз, за тоя що духа ли се бъхтам... Не я разбирам тая жена. И така - цял ден, всъщност оставам недооценен! (Ще взема да стана поет, много ми се отдава тая мерена реч...) Вечер Васил се прибира и тогава е най-зле - почва да сменя каналите като умопомрачен! Толкоз движения в минута и балерините не правят, бе идиот! Много са зле и двамата.

Мивката: Кът-кът-кът, милите ми! Дечицата ми те! Нахранете се, милички, ще има за всички! Кът-кът-кът-кът! Марина, да ви кажа, е жена един път! Такова широко сърце! Такава необятна душа! На мен прилича, ще знаете! Аз мразя да ми е стерилно. По-уютно ми е да ми е едно такова ... абе с две думи творчески хаос! И Маринка е същата. Добротата й е необятна - даже наскоро ми позволи да си отглеждам хлебарчици! Кът-кът-кът! Чете мисли тази жена... Мога и да се обоснова - наскоро гледа на кафе на една съседка. Нарочно остави чашата после неизмита - не можем да се подиграваме със съдбите на хората, я! Ще вземе да й се промени съдбата на жената, после неопетнената съвест на Маринка ще я гложди, нали така? Знае какво прави, жената, вие в окултните науки не се бъркайте!

Диванът: Огън от любов! Най-красивия пожаааар! И в единствен миииииг... Горд съм, много съм горд! Марина мене МНОГО ме уважава! Все ме удостоява с присъствието си и гости си кани! Всеки ден - различен гост (иска да се обогатявам интелектуално, явно знае, че съм любознателен). Топъл дъжд, чаааакан дъжд... Само дето романтиците като мен предпочитат да мечтаят, но тя е желязна жена - практика, практика, практика... Колегите имат противоречиво мнение за нея. Но аз... Още има люлякови нощи, ще знаете...

© Елена Биларева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Безжичен, благодаря, че прочете! Зарадвах се на коментара ти! Прозата не ми се отдава особено обаче. Рядко имам желание да пиша проза, а и тук пишат великолепни автори, които напълно задоволяват според мен потребностите на читателите. Благодаря ти още веднъж и... може и да се пробвам пак някой ден
  • Хареса ми краткото и весело-хумористично разглеждане на "нещата от живота"! Хубаво започва денят с твоя весел разказ. Мисля, че прозата също е в стила ти и би било интересно да прочетем още неща.
  • За тази красота ли ми се извиняваш, Ели? Много е хубаво и не се тревожи за говорещите предмети. Има ги навсякъде и си се справила чудесно. Поздрави и весели празници!
  • Прочетох разказът ти и ми хареса! Веднага се сетих, че имам подобен и ти го пращам като подарък. Дано да ти хареса!
    А аз отивам да почета твоите стихове. Прочетох един и ми хареса!
    Поздрави и приятна вечер, Елена!

    http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=77356
  • Благодаря ви, приятели! Много се радвам, че харесахте опита ми за хумористичен разказ. Реших обаче, въпреки хубавите отзиви, да продължа да пиша основно поезия. Мисля, че повече ми се отдава Ще минавам обаче да ви чета! Успех на всички и светли празници!
  • ха-ха-ха... Свежарско и весело! Поздрави!
  • Закачливо и интересно!!!
    Бива си те и тук!!!Пиши!!!
    Поздравления!!!
  • Петя, Яна, Малин - благодаря ви от сърце!
  • Оригинално!
    Поздравче, Ели!
  • Много свежарско.Браво
  • Грег, благодаря ти, че прочете разказчето ми Трябва повече да се усмихваме - нали накрая се помнят само хубавите моменти

    Нели, много се радвам, че съм те усмихнала! Малко съм нова в прозата и не знаех дали се е получило добре... Много благодаря за милия коментар!

    Ангеле, и аз спя по 6 часа Нормални - ненормални, важното е да ни е весело Усмивки и благодаря!
  • Усмихна и мен!
    Че и моите часове за сън...са шест...знаеш...

    Абе може и да не сме нормални...ама пита ли те някой дали искаш...
    Живот просто!
    Поздравления, Елена!
  • Заедно със слънцето в прозореца ми влезе и твоята усмивка!
    Благодаря! И на тебе желая усмихнат ден!
  • Свежо, интересно и усмихнато. Винаги съм казвал, че деня трябва да се почва с усмивка. Благодаря ти, че ми я достави, макар и не по DHL
    Поздравления.
  • Идея си нямам дали се разбира посланието в "топъл дъжд, чааакан дъжд"...То е за по-досетливите или за тези с по-малко неопетнено подсъзнание Цензура! Цензура! )) Извинявам се за грубия хумор.
Предложения
: ??:??