3.04.2024 г., 11:32 ч.

Хаотични самопитания 

  Проза » Други
105 3 7
3 мин за четене

Казаха, че станало еди-какъв си юбилей, откакто сме поискали и милостиво ни прибрали в НАТО…

Склерозата…

Абе, помня куп неща от 60-те години насам, но кога сме искали да сме в НАТО? И как са ни питали?

От екрана заобясняваха, че не можем сами да се браним…

Отбрана? Срещу ония диви руснаци, които НАТО се готви да напада?

Да би мирно седяло…

хххх

Говорещите глави от екрана ни обясняват колко сме щастливи в ЕС…

За него пък кога ни питаха?

Демокрация… Имаш право да харесваш това, което е разрешено. А го разрешават тези, които знаят вместо теб кое ти харесва и е полезно…

Не си давай зор, не мисли… Спи, спи, спи…

хххх

Трети месец токаджиите ми искат по-малко пари, отколкото миналата година по това време. Зли езици говорят, че изкуствено намаляват сумата, та да я мегнат като примка след юни…

Затова – никой нищо не ти показва или казва. Пазят ти нервите…

И себе си…

хххх

По уж националната телевизия пропагандисти рекламират замяната на лева с едро. 

Подговят ни – в рекламно вазелинче…

Което, разбира се, струва пари.

Демократично нововъведение – крадецът те подготвя за обира. И ти плащаш вазелина…

хххх

Други пропагандисти обясняват, че нямало полза от избори. Резултатите, повтарят, щели да са същите…

Ми, тогава защо изобщо избираме?

Направо да приемаме хунтата доживотно…

хххх

Дадох си зора да проследя едно заседание на НС…

Истерик, лъжец, алкохолик, леко мръднал, педераст…

Политическиятг елит…

хххх

Убийците в Москва били гастарбайтери, сътворили трагедия срещу 500 000 рубли, някъде 11 000 лева, 5 500 долара…

У нас се трупат паразити – предимно млади мъже, без професия, готови на всичко…

Замисля ли се някой „държавен мъж“ за евентуалното?

хххх

И, разбира се, службите оглеждат внимателно пристигащите.

Когато имат време. Защото са заети с друго – отбиват атаките на политиканите към тайните си.

Последна информация – някакъв Гном ОТНОВО опитва да управлява службите. След като го отрязали, се оплака, че бил разследван от тях. Което е просто невъзможно – разузнаването по принцип и закон не може да работи у нас!

Обаче – нали Гномът трябва да замаже ЗАСЕГА поредния си провал.

Псевдогенералът ще бъде прикрит. Медиите не споменават ни дума, властимащите си траят, Гномът се изживява като великан…

Поредният Юрая Хийп – некадърен, самовлюбен, агресивен и откровено тъп…

хххх

Малко политически черен хумор.

Руснаците учили френски и гонили Наполеон до Париж…

После учили немски и влезли в Берлин…

Сега учат английски…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря!
  • Към тези говорещи глави, дето са много загрижени за нас и ни убеждават в някакви ценности, виждам само закачени хранопровод, стомах и ... тъй нататък - точно те връщат обратно ценните им мисли и приказки Жалко, че някои им вярват
  • Благодаря!
    Вуйчовци нямам - и петимата починаха. Но знаеха - ако бягаш от реалността и политиката, те ще те намерят.
  • На съда е ясно, а убитият още спи.
  • Моите уважения , но все съм си представял че поне в този сайт ще се чувстваме далече от ТПН - Техни Политически Нищожества , без значение какво знаменце развяват - Синьо , Зелено , Червено или НебесноКафяво ..... Както много истински го е рекъл навремето Алеко – " Сите са Ма-Ска-ри !"
  • С вазелин 'сичко става...
    Поздравявам те.
  • Право в десетката!
Предложения
: ??:??