23.01.2015 г., 8:10 ч.  

Хороскоп за родените от 01.01. до 31.12. Която и да е година. 

  Проза
935 0 2
1 мин за четене

  Имането на дете означава, че сте родител.
  Имането на две деца означава, че сте родител на две деца.
  Имането на две деца и рибки означава, че сте родител на две деца и имате нужда да си поговорите с някой. Рибките.
Имането на две деца, рибки и охлюви, означава, че рибките са недохранени и ядат охлювите.
  Имането на две деца, рибки, охлюви и котка, означава, че сте идиот. Котката съсипва аквариума, децата реват, а вие пиете бира, докато обяснявате защо във водата плуват кожички, а на пода се търкалят черупки.
  Имането на две деца, съсипан аквариум, котка и мишка, означава, че вече не сте идиот. А голям такъв. Погребвате мишката в градинката зад блока, изхвърляте аквариума разделно и пиете една бира за "Бог да прости".
  Имането на две деца, котка (мишката, рибките и охлювите са минало) и мазе... или маза, ('ба ли го, не я научих тая дума), означава, че сте отгледали чувствителни деца. Без никакви чувства съседски. Мазето (мазата) мяучи, мърка и мирише. Бирите вече са повече.
  Имането на деца, котка, мазе и куче е предизвикателство. Изобщо не знаете кой кога мяучи, мърка или скимти. Важното е, че са на топло. А вие си купувате все по-големи бири. И водка.
  Имането на деца, котка, мазе, куче и врана, означава, че изобщо не ви е еня за етажната собственост. Кашоните с въздухопроводи просто са даденост. Добре, че шибаната врана литна. След като й се оформиха задкрилките. На някъде.
  Имането на деца, котка и куче, изобщо не значи, че няма да имате и втора котка. Вече не задавате въпроси. Просто тичате до Денонощния, щото алкохолът в хладилника е на привършване.
  Имането на деца, куче и котки означава, че вече се прибирате вкъщи след полунощ, на пръсти, с едничката надежда всички да са заспали. Уви! Я лайнце настъпите, я кокълче, я някой молив...
  И да ви кажа, няма никакво значение каква зодия сте.

© Елена Даскалова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • След като прочетох няколко подобни от теб взех решение: Вързвам си лентата на Рамбо на челото, взимам един гранатомет и те издебвам да излезеш от вкъщи. После заличавам всичките ти проблеми заедно със съседските, сядам на оцелялата пейка пред блока с едно стекче бира и те чакам за да видя изражението ти при съобщаване на благата вест ))
Предложения
: ??:??