27.02.2023 г., 10:41 ч.

И днес станало 

  Проза » Други
170 3 3
3 мин за четене

Болният човек отново се изпързаля по стълбичката на самолета. Е, няма да му се смеем – възрастта, болестта…

хххх

Свирнали театрално в Киев въздушна тревога. Гледаш клипчетата – хората около Байдън тичат, ръкомахат… Играят паника…

А от другата страна публиката с интерес наблюдава шоОто… И хич не ще да се включи в илюзията…

После са в бункера. Гледаш – вратите затворени, пердетата спуснати…

Пердета? Бункер под земята с пердета?

Ама наистина за идиоти вземат хората. Е, за нас е ясно, че грешат…

Техните и тукашните проститути… За тях е още по-ясно…

хххх

700 американски танка щели да дадат на нацистите…

Някой с все още трезв разум да помисли – колко тежат, как минават океана /по дъното?/, колко гориво…

И колко екипажа? Оръжия изсипват в Украйна, а хора за тях?

Спешно раждащи украинки…

хххх

Слушам новини: „Хиляди украински бежанци в национални костюми протестираха в столиците по света срещу руския терор…“

Хм…

Бежанци, викате…

И, бягайки, за да се спасяват, грабват децата, документите, парите, малко дрехи… Но най-напред – националните костюми…

Що не кажете реалното – от Киев е осигуровката на „протестите“. Костюми, плакати… А грамадните показни жовто-блакитние знамена са също грабнати при бягството? Все по-елементарна става пропагандата… Но все още не е паднала до нивото на пропагандаторите…

хххх

Богаташ извиква свой служител.

- Знам, че не харесваш Пешо. Затова те съветвам – убий го… Ето ти пистолет, патрони, иди при Ванката, той ще те обучи в точна стрелба. После пресрещни Пешо и го застреляй…

Когато идват да арестуват богаташа за подстрекателство и подпомагане на престъпление, той е искрено изумен:

- Мен пък за какво?

хххх

В щата Охайо, до град Ню Палестайн /извинете за моя класически боровански американски/ дерайлирал влак.

Гледам клип, случайно заснет на прелез – един вагон полекичко се гътва, втори… Както ми обясни приятел жепеец – явен признак на износено трасе: релси, траверси, сриващ се насип. Проблем в инфраструктурата…

От цистерните рукват отрови – не издържа тенекето. Спасителите палят изтеклото – това било ефективен начин за спиране на разпространяването.

Обаче… Черни облаци, валящи сажди, умиращи риби, птици, животни, хората с болки…

Екологична катастрофа, която някои сравняват с Чернобил…

Само дето американците действат като съветското ръководство навремето. Мълчат!

Катастрофата е на 1 /първи/ февруари. Тишина досега…

Байдън успя да отиде до Киев и Варшава, да инструктира лакейте за нова война, Камилата му Харис беше в Мюнхен и дрънкаше какво ли не…

В района на катастрофата ни държавни органи, ни щатски. Хората се спасяват, както успеят…

Чернобил беше през 1986, СССР рухна през 1991 година…

Чакам да видя каква ще е 2028 година…

 

 

Заповядайте в блога. Коментари, от които някои ще хвръкнат за пръв път в Космоса - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??