26.07.2017 г., 13:15 ч.

Има ли ги още? 

  Проза » Други
540 0 2
1 мин за четене

Има ли ги още? 

Има ли ги още истинските приятели? В тази история ще ви разкажа няколко срещи с истинските приятели, които в момента не се познаваме и такива,  които нямаше да пиша тази книга. Първия истински човек в  живота ми беше човек на,  който имах по- голямо доверие и от майка ми,  споделях и дните си,  спомените си и всичко,  което се случваше около мен.  Бяхме като едно малко семейство.  Причината,  която сега вече не се познаваме с нея е една моя грешка,  тази благодарение на тази грешка изгубих един истински приятел. Мисля си още, това ли е живота,  това ли е приятелството,  заради твоите грешки да си сам,  да нямаш никой до се беси. Не е ли това момента той да е до теб и да ти каже как да не повтаряш тази грешка,  но всеки мисли различно, няма как всички да мислим еднакво.  Второто ми приятелство приключи по същия начин, грешка след грешка.  Това второ приятелство беше по силно от първото,  то беше дар от Бога.  Живяхме като едно семейство, като твоето. Вярвах, че ще има хора в живота ми,  които ще ме разбират,  които ще са с мен в грешките и, които ще ме водят по честния път.  Този момент дойде точно когато изгубих всичко,  вече съм на 16, Бог ме дари с най- голямото богатство, което исках и това е приятелството което съм искал през живота си до тук. Живея все още в дом за деца,  имам страхотно семейство,  на което винаги мога да разчитам,  да споделя и,  които винаги ще са с мен.  Имам и едни страхотни приятели,  които в момента  научих, че не грешките делят приятелите, а честността този човек. Какво по- голямо богатство трябва да искам,  като най-ценното е да изживееш времето с приятели,  които мислят доброто за теб.  Повярвайте ми друго не искам освен,  истински хора е живота ми,  които винаги ще са до мен. На 16 години съм и мога да кажа ,че човек,  който е изпитал мъката,  грешките и страданието,  вече е пораснал, очакват ме още много приключения в живота.  Ще завърша книгата с едно голямо благодаря на човека,  който ми помогна да издам книгата,  която мечтаех,  с която искам да покажа, че човек от дъното може да успее.  

 

КРАЙ. 

© Кирил Балдев Всички права запазени

Ще се радвам всеки, който е прочел разказа ми да коментира какво мисли. Благодаря ви!

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Истинските приятели идват, когато са ти най-нужни и ти трябва да си готов за тях.
  • Естествено, че ги има истинските хора, които могат да бъдат и истински приятели. Не бива да се отчайваш живота е пред теб, има много пътеки, които ще се появяват пред теб. По едни ще тръгнеш, по други не. Но от всяка пътека ще научиш по нещо. Живота е всепризнат учител. И това че си само 16 и оценяш и ти се е наложило да търсиш значението на житейските истини върху които се гради света. Рано или късно ще почерпиш добрите плодове. Дерзай, изучавай самия себе си, продължавай да търсиш. И както беше казал някой, когато ти е най-тъжно и се чувстваш сам. Трябва да знаеш, че Бог винаги е наоколо.
Предложения
: ??:??