25.09.2008 г., 23:05 ч.

Из интернет пространството... 

  Проза
1537 0 12

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

3 мин за четене

      Беше поредният скучен ден, в който реших да си остана в къщи. Направих си голяма чаша кафе и седнах сънена пред компютъра. Не исках да си пиша с познати, затова просто ги игнорирах и започнах да се ровя из интернет. Много бях слушала за прословутите сайтове за запознанства, но така и не ми оставаше време да видя какво се крие в тях. Това бе един много удобен момент, в който да се впусна в непознатата за мен среда. Така и направих, но незнайно защо винаги попадах не на обикновените сайтове за приятелство, а на еротичните сайтове, в които всеки се предлага на някой. Стана ми интересно и реших и аз да се включа, та нали сутринта е най-приятното време за секс... Казах си: „... Защо и аз да не опитам нещо ново, всеки го прави, защо и аз да не съм една от тях...”

Регистрирах се и започнах играта – флиртувах с всеки, който ми пишеше, но не ми стискаше да се срещна с тях, ограничавах се само с чатове на различни теми. В тези сайтове има голямо разнообразие от хора – някои дискретни, други много преми, но всеки си иска своето...

И малко по малко започнах и аз да искам това, което ми бе нужно. Но за съжаление, всичко хубаво си има край... и моят край дойде – интернетът ми спря. Възбудена и бясна веднага звъннах на администратора, момчето беше отзивчиво и каза, че ще се погрижи...

      След 20 минути се позвъни на вратата. Отворих – там стоеше красив мъж на не повече от 30 години, с чаровна усмивка ми се представи като служител на интернет фирмата. Аз – облегната на вратата, по нощница, се усмихвах сладко, докато обяснявах проблема. Той ме гледаше предизвикателно право в гърдите ( твърди и с щръкнали зърна от студа навън),  без да се притеснява от нищо. Поканих го да влезе, но вместо да направи крачка към компютъра, той направи крачка към мен, а аз преди да се усетя, се озовах на дивана. Възбудена от интернет преживяванията не се съпротивлявах, той умело съблече нощницата ми и с парещи устни минаваше по цялото ми тяло. Имаше невероятно сладка трапчинка  на лявата буза, която се появяваше, когато се усмихне, а това го правеше, докато аз се топях в ръцете му. Тези силни и груби ръце разкъсваха нощницата ми, а аз разкъсвах тишината със сладострастни стонове. Той се усмихваше... аз треперех. И двамата бяхме голи и се гледахме в очите като диви котки. И двамата знаехме какво искаме и щяхме да си го вземем... След секунда бях отгоре му и жадно впивах устни в неговите... С плавни движения започнах да се движа върху него, той обхвана с големите си ръце гърдите ми и умело си играеше със зърната ми... Аз увеличавах темпото... той ме държеше за кръста... аз не спирах... той затвори очи... беше близо до края, но не и аз... След минута той избухна... отвори очи доволен... беше мой ред. Сложи ме по гръб на масата и с плавни движения проникна в мен... аз хапех устни от удоволствие... С едната си ръка ме държеше за врата, а другата шареше по гърдите ми... аз откачих, не знаех къде се намирам, той ме подлудяваше, треперех в ръцете му... и моят край идваше, той го усети и се усмихна, а онази трапчинка беше най-хубавият завършек на започанатото... Затворих очи и се изстрелях в небесата...

***

       Усмихната го изпратих на вратата – доволна от него, но не и от работата му ( все още нямах интернет). Но въпреки всичко с приятни мисли, усмихната и задоволена аз  се върнах в леглото...

 

© Росица Иванова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • аз не исках да го намесвам умишлено
  • хахаха, ми нали трябва да има малко интрига бе мацка, а и защо трябва да казвам, че ми е гадже всъщност си е яко да му звъня всеки ден и сцената да се повтаря :P
  • Защо упреквате момичето, аз това не мога да разбера. Ми харесва й да сподели преживяното с приятеля си, защо не ?!И защо според вас не може да е истина? Ем, хората се възбуждат от различни неща! На мен ми харесва, Роси!
  • Ти също не знаеш какво се случва в живота ми, така че няма как да знаеш за отношенията ми с моя приятел...а и не съм сметнала за необходимо да го излагам вътре
    Дразги не е имало, аз ти го казвам с усмивка
  • росица, не знаеш какво се случва в живота ми. всеки случай, по-интересни неща, отколкото да ми идват непознати чичковци (ясно е, че не ти е гадже, щом го каза след толкова остри критики) и да ме чу... ъъ уупс, да правят ЛЮБОВ с мен, хаха.
    доста забавно предположение изложи, но и грешно.

    Все едно. Аз няма да те разбера никога, ти мен няма да разбереш никога.. без повече дрязги
  • Виж какво ще ти кажа, моето момиче, това че си дота по-голяма от мен, не значи, че си видяла повече от мен... Първо, нито един от вас не знае, че на мен това ( с момчето от фирмата ) ми се случва всеки ден, просто защото ми е гадже.... Тъй че, не ми се прави на много остоумна - не си
    Само едно ми е ясно, МИЛА, знаеш много повече от мен за интернет чатовете....защо ли
    И не ми казвай какво е "визия"...нямам нужда от напътствия
  • Благодаря ти, Таня
  • И на мен ми харесва.И щом продуцентите на порнофилми и писателките на еротични романи печелят толкова много пари, то значи и на много други хора им харесва.
  • Шанс, мила, за някои поредния сценарий за порнофилм, за други красиво преживяване На мен си ми харесва
  • Защо пък не? Нали всичко е част от Живота - шарен и непредсказуем?
    И ако го отричаме, не значи ли, че робуваме на принципа "е, те такова животно нЕма"?
    Поздравчета!
  • А защо трябва да си го представям? Не може ли на някои просто да му се случи нещо такова, без да е в представите му, а в реалния живот? И искрено съжалявам, че на теб не ти се случват хубави неща (като от порнофилм), но не бъди скептично настроен към това. Ти дори не знаеш каква е историята....
  • Стигнах до момента с "на вратата се позвъни", скролнах към края и очакванията ми се оправдаха - поредният сценарий на порнофилм.

    Искам да ти задам въпрос. Съвсем сериозен.
    Мастурбираш ли, докато си представяш това? Наистина ме интересува.
Предложения
: ??:??