The work is not suitable for people under 18 years of age.
Беше поредният скучен ден, в който реших да си остана в къщи. Направих си голяма чаша кафе и седнах сънена пред компютъра. Не исках да си пиша с познати, затова просто ги игнорирах и започнах да се ровя из интернет. Много бях слушала за прословутите сайтове за запознанства, но така и не ми оставаше време да видя какво се крие в тях. Това бе един много удобен момент, в който да се впусна в непознатата за мен среда. Така и направих, но незнайно защо винаги попадах не на обикновените сайтове за приятелство, а на еротичните сайтове, в които всеки се предлага на някой. Стана ми интересно и реших и аз да се включа, та нали сутринта е най-приятното време за секс... Казах си: „... Защо и аз да не опитам нещо ново, всеки го прави, защо и аз да не съм една от тях...”
Регистрирах се и започнах играта – флиртувах с всеки, който ми пишеше, но не ми стискаше да се срещна с тях, ограничавах се само с чатове на различни теми. В тези сайтове има голямо разнообразие от хора – някои дискретни, други много преми, но всеки си иска своето...
И малко по малко започнах и аз да искам това, което ми бе нужно. Но за съжаление, всичко хубаво си има край... и моят край дойде – интернетът ми спря. Възбудена и бясна веднага звъннах на администратора, момчето беше отзивчиво и каза, че ще се погрижи...
След 20 минути се позвъни на вратата. Отворих – там стоеше красив мъж на не повече от 30 години, с чаровна усмивка ми се представи като служител на интернет фирмата. Аз – облегната на вратата, по нощница, се усмихвах сладко, докато обяснявах проблема. Той ме гледаше предизвикателно право в гърдите ( твърди и с щръкнали зърна от студа навън), без да се притеснява от нищо. Поканих го да влезе, но вместо да направи крачка към компютъра, той направи крачка към мен, а аз преди да се усетя, се озовах на дивана. Възбудена от интернет преживяванията не се съпротивлявах, той умело съблече нощницата ми и с парещи устни минаваше по цялото ми тяло. Имаше невероятно сладка трапчинка на лявата буза, която се появяваше, когато се усмихне, а това го правеше, докато аз се топях в ръцете му. Тези силни и груби ръце разкъсваха нощницата ми, а аз разкъсвах тишината със сладострастни стонове. Той се усмихваше... аз треперех. И двамата бяхме голи и се гледахме в очите като диви котки. И двамата знаехме какво искаме и щяхме да си го вземем... След секунда бях отгоре му и жадно впивах устни в неговите... С плавни движения започнах да се движа върху него, той обхвана с големите си ръце гърдите ми и умело си играеше със зърната ми... Аз увеличавах темпото... той ме държеше за кръста... аз не спирах... той затвори очи... беше близо до края, но не и аз... След минута той избухна... отвори очи доволен... беше мой ред. Сложи ме по гръб на масата и с плавни движения проникна в мен... аз хапех устни от удоволствие... С едната си ръка ме държеше за врата, а другата шареше по гърдите ми... аз откачих, не знаех къде се намирам, той ме подлудяваше, треперех в ръцете му... и моят край идваше, той го усети и се усмихна, а онази трапчинка беше най-хубавият завършек на започанатото... Затворих очи и се изстрелях в небесата...
***
Усмихната го изпратих на вратата – доволна от него, но не и от работата му ( все още нямах интернет). Но въпреки всичко с приятни мисли, усмихната и задоволена аз се върнах в леглото...
© Росица Иванова All rights reserved.