Из мислите на един „Гей-приятел”
Добър вечер!... или добро утро?
5 без 20 е... едно толкова подвеждащо време, човек да му се зачуди.
Не че има кой да поздравиш сега де... пък и да има, той ще е от „нашите хора” и също ще се чуди с кое да отвърне... КАКТО И ДА Е.
Не знам дали е съвпадение, че втори път изливам емоции по този начин и отново е посреднощ... може пък сега мозъкът ми да работи на такава честота.
Та... да минем по същество!
Какво е да си гей-приятел..?
Това е нещо много важно и разпространено... предполагам много хора дори не подозират, че са такива.
Е, аз поне съм го осъзнал... Не е приятно, ама трябва да има хора като мен.
Аз съм интелигентен и мъдър, с учудващ опит и знания във всичко. Самостоятелен и изключително влюбчив, мил (чак прекалено), изключително забавен и жизнен.
ОБЩО ВЗЕТО В МЕН СА СЪБРАНИ ПОЧТИ ВСИЧКИ КАЧЕСТВА, КОИТО ТЪРСИ ЕДНО МОМИЧЕ В „МОМЧЕТО МЕЧТА” и не, няма да скромнича!
Казвам почти, защото реално ми липсва само едно...
Как би описал своето момче/момиче мечта, ама честно?
Умен/на, забавен/на?
ХУБАВ/А???
Ами не, че съм някакъв изрод... даже бих казал, че имам симпатични черти... просто съм 100 кг... звучат внушително, а реално не са толкова много... нито обикалям в wallmart-скутери, нито седя разплут пред компютъра с чипс и кола... Ходя на работа, играя футбол доста често и ходя на фитнес, когато имам време, но ДА, 100 КГ СЪМ. Пълен, не дебел.
Та, там ми е проблема и това не харесват момичетата в мен. Имам много „най-добри” приятелки... чак прекалено. Този толкова нашумял “Friendzone” е напълно реален и на прост език би значел „Това чувство, което изпитваш, към грозноватото, но много близко момче/момиче (трябва да е от другия пол), което ти дава най-добрите съвети и е страхотен слушател” или на още по прост език „Човекът, с който можеш да споделиш всичко, но като сексуален или любовен обект, той е също толкова привлекателен, като ретро-закачалката, в коридора”
Честно да кажа... имам ниско самочувствие. Не винаги е било така, поне не винаги съм го осъзнавал. Понякога използвам самоирония, за да го приема по-лесно, но е така.
Както по-горе споделих, много влюбчив съм, което добавено към тези 100 кг предполага много несподелени любови. Минавал съм през какво ли не. Харесвал съм „известни момичета”... т.нар. „футболни съпруги” и тези обикновените, които четат книги и играят на компютърни игри (вторите са ми по-ценни) и с двата „типа” не съм успявал, но драми няма да развивам. ЩЕ ГИ ПРЕДОТВРАТЯВАМ!
Замислете се, има ли някой, който да се вписва в моя профил.
Имате ли приятел, който е винаги до вас, страхотен слушател е, дава невероятни съвети, пише ви първи, знае рождения ви ден и ви звъни в 00;00;01 за да е първият честитил?
Някой, с когото имате „ваша песен”?
Някой, който ви е като брат/сестра?
Ами този някой дали не ви харесва?
А вие него?
Колко добре се разбирате и дали не бихте искали някой също като него/нея за връзка?
А защо не самият той/самата тя?
Колко време този човек ще е там, преди тази саможертвеност не го изяде отвътре и не се предаде?
Отговорете си на тези въпроси! Ако няма такъв човек, то вие сте едновременно най-големите щастливци, задето не ви се налага да мислите повече на тази тема, но също така и най-бедните, защото това би бил най-добрият ви приятел.
Ако има обаче такъв човек, помислете... Може би знаете или предполагате, че ви харесва. Може дори вие да го харесвате... А защо не пробвате да му дадете шанс? Не намесвайте клишета от сорта на „не искам да развалям приятелството ни” и т.н. действайте за мига, бъдете импулсивни и кой знае... може това да се окаже страхотно решение!
Та, вижте около вас за този „гей-приятел”... най-вероятно е страхотен и стойностен човек... дайте му шанс и няма да съжалявате, защото знам, че аз когато го получавам този шанс, давам всичко от себе си и съм най-добрият, а тя - най-специалната!
© Цветомир Всички права запазени