9.11.2023 г., 10:55 ч.  

Из въздуха 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми, Други
166 1 6
5 мин за четене

Специалистът по сапуни и пяна Денков се разходи с Марийката до Израел. Намери повод – заложниците на „Хамас“. Аргументът: „Двама от заложниците на „Хамас” са с български произход. Техните баби и дядовци са живели в България, след което са заминали за Израел.“

Даже не са с двойно гражданство…

Да, терористите престъпно задържат невинни цивилни. Но защо премиерът се меси в чужди работи и защитава чужди граждани?

А българите за него са терористи, както нарече недоволните протестиращи…

хххх

Впрочем, като споменахме двойното гражданство…

Квартирантът на културиста Спецов пак не можал да гласува. И това поражда ред въпроси.

Какъв адрес е записан в личната му карта?

А има ли я изобщо?

Да не се окаже, че не е в България прословутият адрес?

Как е гласувал на предните избори без адрес?

Въобще – да не е някой командирован от шефовете си временно тук, внимателно пазещ жителството си там?

хххх

Ниновица се уплаши. Всякаквите коментатори хвалеха Григорова и стигнаха до откровени мнения, че може да заеме ръководно място вляво…

Ааа, посегателство към столчето на хищната шефка…

И – атака в гръб…

Що оная ще наднича в канчето на ефрейтора?!

хххх

Васко, дето слуша – според рекламния плакат, се самообяви за язовец. Борсук, демек…

Прочетете за това добиче в учебника. Интересно и показателно е…

хххх

Но пък инвестирал – официално! – пет милиона за кметската сделка. Лоши несериозни хора говорят за двойно повече…

Всяка инвестиция трябва да носи дивиденти. Да се избива, речено по нашему.

Да му мислят тия в София. И ние в България…

хххх

Що така се подминава факта – от коя партия е женичката, провела самостоятелно гласуване от чуждо име в Малорад?

А лично аз разбирам мошениците. Малорад е на 9 километра от моето село, минавал съм пеша тоя път за среща с едно девойче. И ми е ясно – малорадчене /по нашенски/, ако не вкарат свои хора в селсъвета… Нашите борованчене също не са балами…

Но престъплението си остава престъпление…

хххх

Другаде пък разделили двама братя. Единият кандидат за кмет, другият - председател на избирателната комисия. А баща им – наблюдател и контрольор за честността на избора…

Сещам се за един мач в Бяла Слатина. Синът вратар, бащата страничен съдия. И ха гостите тръгнат напред, синът вика: „Тате, дигай засада!“. А оня му отговаря: „Вдигнал съм вече…“

хххх

Арестували няколко души заради опити за изборни далавери. От това село, от онова село…

И правилно – законът си е закон…

Виж, замминистърът, дето нагло си източил кода „за да си играе у дома“ – никой не го закача…

Ами така е – ония са селяндури от България, а тоя е от София… Либерал от жълтите павета…

хххх

Асена изтеглил заем за „малко над 2 милиарда евро“, казаха мисирките.

Малко – някакви си 600 000 000 лева…

Богати джурналя, ей…

хххх

Заемът е от 2 300 000 000 евро. Тоест, 4 600 000 000 лева…

А какви възмущения бяха, когато се разбра, че 1989 година България имала външен дълг от 10 милиарда долара. При долар – 0,76 лева…

Е, не е първица… Мигар някой помни как юпитата „преобръщаха“ дългове и нейде изчезнаха над 1 000 000 000 лева…

хххх

Асена изчака изборите и обяви – ще ни грабят наново. Бюджетът закъсва яката, спират се държавни и общински дейности, реже се отвред. Скок на корпоративен данък, скок на данъка за жилището, капани от рода на „донос – бонус“…

Кръчмарите, разбира се, остават с ниско специално ДДС. Но роби… работниците им ще са с данък „бакшиш“. Предполагам, във всяко заведение ще има данъчен, който ще проверява зашити ли са джобовете на келнерите, ще претърсва за укрити бакшиши, ще прибира веднага полагаемия се за мафията процент. И никакво укриване! Дори от жените…

Но има и други възможности за обогатяване и подготовка за островите. Например, данък върху джобните пари, които родителите дават на децата си. Те му на Иванчо пет лева за днес, веднага на входа на училището му прибират ДОД, осигуровки, всякакви налози. А с останалото левче ще си вземе солети и ще устиска – как са оцелели ония в Бухенвалд и модерните лагери за отслабване…

хххх

Мисирка и мисирок, лицемерно срамежливи, бяха възмутени, че Григорова писала за либералните лайномети…

И я питат – мъ, квой туй?

Чунким не са се поглеждали в огледалото…

П.Р. За възможно случайно попадналите префърцунени - мнението на Хашек за лицемерието и фанфаронщината .- https://chitanka.info/text/9038-prikljuchenijata-na-dobrija-vojnik-shvej/26#textstart

 

 

 

 

 

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • И после:
    " — Баце, малорадските бръмбаре, па са изеле картофете."... И не само. Ама народът сам си ги избира.
  • Благодаря, Атанасе!
  • Да, явно политическите мисирлъци, освен със съмнителни гражданства, отдавна не са се поглеждали в духовното огледало на истината ...
  • Благодаря, Слав!
  • Колкото до паспорти и адресни регистрации, това си е традиция. По едно време БСП издигна кандидат за президент Френски гражданин. И точно те по Тошово време го бяха лишили от Българско...
  • Генек, командироваха ги то спешно,защото един зам. Министър изкупуваше дълга обратно по 8 цента за долар. Сега си представи банка с неограничен ресурс, която знае че до дни осемте цента ще станат номинал с фиксирана лихва. Приказка!
Предложения
: ??:??