4.08.2015 г., 22:40 ч.

Избор 

  Проза » Разкази
477 0 6
10 мин за четене

 

 

Избор 

-Господине, относно жена Ви и бебето... - промълви докторът, опитвайки се да не гледа мъжа в лицето. 

-Какво за нея? Как е тя? Как е то? - попита разтревожено мъжът и започна леко да потреперва. 

-Как да Ви кажа... - продължи докторът, но беше прекъснат от разтревожения съпруг. 

-Говорете! Не ме дръжте под напрежение! Как са те? - попита мъжът като разтресе с ръце лекаря. 

-Вижте - въздъхна докторът - обичате ли жена си?  

-С цялото си сърце! - отговори още по-притесненият любим на жената. 

-Искате ли тя да живее? - зададе още по-тревожен въпрос лекарят. 

-Разбира се! Какво става, докторе? Не издържам вече! Кажете ми! - мъжът не беше на мястото си. Той подскачаше насам-натам и се опитваше да не се срине напълно. 

-Жена ви е с тежки усложнения, които е получила при падането. - каза с огромно огорчение лекарят. 

-Какво означава това? Ще оживее ли? - мъжът вече изпадаше в лудост. 

-Точно по този въпрос - ако искате тя да живее, тя трябва да не ражда, защото ако роди, тя ще умре. Кое е по-скъпо за вас - тя или нероденото ви дете, което както разбрах, очаквате от много време? - този въпрос щеше да довърши вече почти полуделия съпруг. Той започна да удря с юмруци стената. И така около две минути. След това мъжът спря, обърна се към доктора и каза: 

-Искам да я видя! 

-Елате с мен - каза му лекарят, след което двамата влязоха в стаята, в която бе любимата на отчаяния съпругТя изпитваше страшни мъки, но беше в съзнание. Мъжът и я погледна с навлажнени очи и каза: 

-Обичам те повече от всичко! - след тези думи  потупа доктора по-рамото и му прошепна - Спасете я!

© Ангел Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Съгласен съм,че не е добро.Повече на майтап го пуснах тук,но въпреки това приемам критиката и следващия път ще се старая повече Не се засягам,а го приемам като градивна критика!Един човек ако само го възхваляват се превзема - винаги трябва някой да го събори на земята! :D
  • Ами темата ти е много...да не кажа банална...или изтъркана...не знам какво точно определение да използвам,за да не те засегна!!!
    Просто не е нещо,което да не сме гледали по филмите и сериалите всички. Може би ако малко повече я беше разтегнал и доизпипал щеше да е по-добре. Не обичам и не искам да съм критична,приеми думите ми като съвет. Като цяло историята е тъжна,да,но е съвсем "елементарна". Аз рядко си позволявам да пиша коментар под произведение,което не ми е допаднало,не обичам да обвинявам и т.н. Ако не искаш,не се вслушвай в думите ми. Приветствам те с добре дошъл! Не спирай да пишеш каквото ти е на душа и сърце-този сайт е точно за това-за откровения!!! Чак ми е съвестно и гадно,знаейки,че ще те засегна,но ти пиша всичко това за добро,с добри чувства и намерения! Колебая се дали въобще да го пусна тоя коментар,но ще го направя,за да видиш,че тук четем и вникваме в публикуваните творби,интересуваме се,даваме съвети и т.н. Желая ти късмет за напред!
  • Благодаря! С тея точки останах с впечатлението,че нещо не е както трябна,но сега съм спокоен
  • Извинявам се, в главата ми се завъртяха няколко варианта за коментар, но накрая реших, че нито един не става

    Разказчето ме развълнува и почти... почти се разплаках, а това си е много. Поздрави!

    П.П. Добре дошъл в сайта!
  • ?
  • ...
Предложения
: ??:??