18.08.2010 г., 21:24 ч.

Изгубен 

  Проза » Разкази
782 0 3
2 мин за четене

- Какво значи татуса ти?

- Хармония – Щастие. Това, което търся цял живот.

  “Та ти си толкова млад, не си ли щастлив?” - помислих си. “Не, изгубих себе си.” - сякаш чух отговора в главата си.

  Той беше от онези късметлии, които всички харесват. Беше забавен, привлекателен, умен, макар че се преструваше, че не е. Около него винаги имаше момичета, които мечтаеха да им обърне внимание, а той просто се забавляваше с тях. Естествено, винаги с него бяха и приятелите, онези приятели, които искаха да са “готини” като него. Приятели за маса: пиеха, правеха глупости и после изчезваха.

  Харесваше живота си. Ден за ден. Алкохолът, дрогата, купоните, жените – нещо естествено и съвсем нормално. Нямаше значение какво ще стане утре, дали ще помни последната “нощна смяна”, до която ще се събуди. Важен беше мигът. “А после?”, “После ще му мисля, сега ще си живея живота.”. Знаех, че така ще ми отговори…

  Но един ден всичко се промени, като във филмите. Появи се Тя. Какво имаше в нея, така и не разбра. Но с нея беше различен. Или, по-скоро, беше себе си, онзи истинският, който се криеше зад маската на вечния сваляч. Тя го променяше без да усети, ставаше по-добър и знаеше, че не иска друга. Нямаше нужда от безсмислени флиртове, авантюри за една нощ, сбивания и пиянски запои. Забавляваше се , но с Нея. Тя му стигаше и се чувстваше добре. Разбира се, не всичко беше идеално. Избухливият му нрав и ревността често предизвикваха спорове между тях, но се обичаха и забравяха всичко. Да, той я обичаше. За първи път беше обикнал и вярваше, че тя е Неговото момиче.

   Но, за жалост, понякога, когато най-малко очакваш, в прекрасния ден се появява буря и безоблачното небе потъмнява. Най-малко мислеше, че тя ще го предаде. Съмняваше се, но тя му повтаряше, че са просто приятели, докато един ден не прогледна… Не можеше да повярва, неговият Ангел го е лъгал. Не може да е истина. Но беше истина. Надигран в собствената си игра. За първи път се влюби, за първи път обикна, за първи път не изневери и съдбата му го върна.

   Не можа да ú прости. Не можа и да я забрави. Тя беше оставила трайна следа. Опита се да я замени с една, втора, трета… Правеше се, че му е весело. Пак се напиваше, преспиваше със случайни, но, когато оставаше сам, си признаваше: това не е щастието, не това искам. И продължаваше. Времето минаваше, но дори и понякога да се залъгваше, че му е минало, раната все оставаше да зее отворена.

-         Да, мечтая за щастие… и за любов…

  На сутринта се прибра с махмурлук и със смътното усещане, че е  направил някога глупост, но не помнеше…

© Деница Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • !!!Прекрасен разказ!!!
    Всеки прави грешки, това е просто част от живота!!!
    Всъщност, дори с риск да прозвучи мрачно, можем да кажем, че само тези, които не са сред живите, не грешат!!!
  • Да няма отчаяние!
  • Съгласна съм със Забравена... всичко се връща.
    Интересен разказ
Предложения
: ??:??