3.09.2011 г., 14:52 ч.

Изхакани мисли - част 14 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1210 0 9
10 мин за четене

Ако не знаеш къде отиваш, не се отдалечавай много...

 

Скръбна вест: Интернета ми умря!

 

Всяка жаба да си ПРИзнае гьола!

 

Все повече българи стават финансово неза... бележими.

 

Няма ли кой да заглуши "Гласът на България"?!...

 

Когато човек не знае какво иска, започва да го иска още по-силно...

 

И най-простият пастир е в по-добра житейска позиция от най-умната овца!

 

Започва да се усеща остър недостиг на лекарства за защита на населението от затъпяване.

 

Заповед на домоуправителя: кокошките от блока да се изследват за наличие на зараза от птичи грип!

 

Няма да позволя на алкохола да злоупотреби с мен!

 

Партията на алкохолиците в България няма да издига свой кандидат на предстоящите избори. Първостепенна задача е първо да се опита да го изправи...

 

Геометричен феномен - любовен триъгълник с два тъпи ъгъла!

Измислих нов шампоан за бързо забогатяване. Прилага се успешно при банкови обири. Нарекох шампоана "CASH and GO".

Предлагам, наименованието „Национален отбор по футбол на България”, да бъде коригирано на: „Случаен отбор по футбол от България”.

Съществува ли такъв медицински феномен : кривоглед циклоп?

Интересно, какво ли прави СИЛАТА след Съединението?

Като гледам колко мръсотии си правим, започвам да мисля, че Бог наистина е сътворил Човека от кал!

Нов прочит на българската история: На всеки сто слепци е оставен по един алчен едноок политик, да ни води...

Руска версия: натъркаляха се по масата за преговори...

Политическа еротика: леко се притесних за оня политик, който заяви, че всички партийни членове ще застанат ТВЪРДО зад него!

От ехото ли, що ли, но така ми се чу: съеди... НЕ... ние... не ние... не... ние... не... е...

Какво е родословното дърво на този... ковчег?

Kакво би станало, ако всеки задник излизаше с истинското си лице?

Следствие: поради тази причина ми е трудно някои хора да ги нарека „лица”.

Разделихме се с оптимизма по взаимно съгласие.

Свещено право на всеки български гражданин е правото на ТРУД... ности.

Когато боговете се замерят с камъни на митинги, се появяват астероиди...

Творецът направи подобрения в електрониката – създаде Апокалипсис с отложен край...

Съдбата винаги идва на последна среща с цветя.

С някои хора се разбираме и от половин... сума.

Предлагам, стадионът, на който тренират българските футболни национали, да бъде преименуван на: „ПЪН Sity”.

България – страната на НЕограничените Невъзможности!

Изрично заявих, че имам нужда от спешно финансиране, а не от сМешно!...

Когато всичко е под въпрос, дано да е правилно зададен...

Бумерангът не е ли ритната в корема тояга?

 Кирил Палачоров, 03.09.2011 г. , Бургас

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Браво! Забавно и осроумно!
  • Поздрав на всички Приятели! Дай Боже, с нещо да съм докоснал или провокирал умовете Ви, за да може чрез смешните неща, да преминаваме заедно отвъд проблемите и разочарованията, а така също - никога да не губим куража си и вярата, че нещата ще тръгнат към по-добро...
  • Браво! Една рубрика в творчеството ти, която следя с удоволствие!
  • Ах,какво да кажа
    Изхакана муханинджа,та дрънка
    Кефиииииш
  • Браво!Има какво да се прочете на страничката ти!
  • !.........
  • Еее, твоите изхакани мисли все повече ме кефят!
  • АДМИРАЦИИ!!!

    Благодаря за здравословния смях!!!
  • Кире, с тия твои "изхакани мисли" се спуках от смях! Отново много находчив, леко злъчен и безкрайно откровен! Поздрави от един загадъчен град!
Предложения
: ??:??