9.09.2011 г., 15:44 ч.

Изхакани мисли - част 15 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1010 0 6
2 мин за четене

Моля, жените, които си знаят цената, да я отбележат в данъчните си декларации!

 

Не можах да изтрая илюзиите ми да доживеят до дълбока старост. Оставих ги да умрат... от глад.

 

Надявах се и на нашата улица да изгрее слънце, но гледам, че пак притъмня...

 

Някои политици непрекъснато декларират, че не ядат сладко, но това не им пречи, да са наврени до шия в кацата с меда.

 

Българският футбол прилича на пациент със затихващи жизнени показатели...

 

Новатор: вместо да си обере крушите, обра ябълката на съседа...

 

Отношението ми към корумпираните политици е като към вредните хищници -  трябва да бъде разрешено отстрелването им целогодишно!

 

Открих топлата вода! Сега не знам как да я спра...

 

Ще бъде жалко, ако в спора между политическите опоненти се намеси и... армията.

 

Предвид кризата в тежката ни промишленост, нашите военни заводи преминават към гражданско производство - на автоматични писалки с два пълнителя.

 

Молба за помощ: тежко болните ми амбиции се нуждаят от спешно и скъпоструващо лечение в чужбина. Прилагам номерата на следните банкови сметки...

 

Не ми е нужен телескоп, за да наблюдавам ПРОпадащи звезди.

 

Всички наркомани са единодушни, че трябва да има още нови „магистрали”.

 

Съвременна приказка: ... в безпомощно състояние на плажа се търкаляше малката дРусалка...

 

Хвърлиха ме на дълбокото, за да се науча да ИЗплувам...

 

Казвам Ви: откакто завърших училище, не съм в час...

 

Задържаха съвестта ми за 24 часа.

 

Седем дни в седмицата си мечтая за пет почивни дни преди събота и неделя...

 

Искам да съобщя за извършено тежко криминално престъпление – снощи някой уби мечтите ми...

 

Странно защо, никой не връща НАДвзетото от Живота...

 

Не знам дали времето лекува, щом раните, които ми нанесе Съдбата, от ден на ден стават все по-свежи.

 

Най-страшното наказание за боговете вероятно е безСМЪРТНОТО...

 

 

Когато пълзиш, травмите са най-често по ръцете...

 

Не знам кога ще завърши преходът на България към едно по-демократично общество, но вероятно краят му ще бъде ознаменуван с военен парад на китайските въоръжени сили...

 

Убеден съм, че ще започнем уверено да вървим към оправяне, но първо трябва да се изправим...

 

Кирил Палачоров, 09.09.2011, Бургас

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Трагикомични истини!!!
    Страхотни са!
  • Отново забавен
    И да знаеш,че ако вече трети ден не ти се работи, значи е сряда
  • Поздрави за остроумието и за умелото хумористично-сатирично напипване на болните места!
  • И на сватбите викат: "Горчиво!" Значи ли това,че между младоженците прозира горчилка? ))))))))
    Хуморът е универсален защото може да казва по забавен начин безброй истини, които поднесени със сериозен тон, биха стресирали хората...А всеки Човек, който смята себе си за разумен и го показва с действията си, е безценен.
  • Безработна съм и затова не попълвам данъчни декларации.Това значи , че нищо не струвам или че съм безценна!
    Прозира горчилката в хумора ти!
  • Ей това най-ми е близко-
    "Казвам Ви: откакто завърших училище, не съм в час..."
    Усмивки отново ми подари с тези твои изхакантийки
Предложения
: ??:??