16.04.2004 г., 16:58 ч.

Изповед на една блудница 

  Проза
2282 1 2
3 мин за четене

Първа нощ

  Знаеш ли,точно сега как се чувствам?Ще ти разкажа накратко какво ми е.Не искам да си мислиш,че искам съжаление,просто трябва да ме чуе някой.Не мисли,че съм пропаднала жена,не ми го казвай
!Не бях,но станах.Знам ще кажеш,че не може да има извинение за това,но аз сама се извинявам пред себе си,за да не боли толкова.Не ме обвинявай и ти!Нямам нужда,аз знам каква съм.
  Точно  сега се чувствам разкъсана.При мен беше поредният клиент,който отново като всички остана ли ми хвърли парите на пода.Повечето от тях искат да си ги събера пред тях,но този ме пощади.Колко ли им харесва на мъжете да правят каквото си искат с мен
?В къщи сигурно са послушни зайчета изпълняващи всяка заповед,а да видиш какви неща си позволяват тук.Вярнояма да отреча,това ми е работата и взимам доста солидна сума пари,но мисля че съм си ги заслужила.
  Н
о стига съм ти бърборила празни приказки,ще ти разкажа как прекарах вечерта.все пакне беше скучна.Този дето ми го пратиха беше доста добър любовник и е един от малкото,които ме накараха да изпитам исканото от много жени удоволствие.Не отричам,тази нощ ми хареса.Не ми се случва често,но когато имам такава възможност давам всичко от себе си.
  
Публичният дом носи  така да се каже според шефовете съблазнителното име “Нощни бури”. и доста хора подведени от това име си мислят,че тук предлагаме безумно див секс с камшици и други подобни работни иструменти.Не е така,но понякога се налага.Все пак работим по желание на клиента.
  
Господинът тази вечер не бе дошъл да търси нежност.Беше като разгонен жребец,дълго търсещ обект върху който да излее всичките си сексуални възможности.Все пак умееше.Моето удоволствие го подлудяваше още повече,а аз не преигравах този път.Виковете ми и стенанията ми бяха истински,всеки трепет бе от душата ми.Почувствах се желана.Дали беше така?Това не ме интерисуваше.Исках само да си мисля,че съм.Това ми помагаше да преживявам.
  
Дишането ми често се зачестяваше днес.Харесваше ми.Може би никога нямаше да изпитам това пак,но поне ми остана спомена,лудото,диво изживяване.Силните мъжки ръце,които при всяко мое отдръпване ме претегляха все по близо до себе си.Не ме пускаха да избягам,а аз исках да го направя,защото ми хареса.В този бранш това не е позволено.Да изпитваш вълнения,да приемаш всичко лично,а аз го нароших.Сега трябваше да забравя.Нямаше да ми е лесно,но трябваше.
  
Не ти разказвам всичко с подробности,защото не това е важно.Искам да разбереш как се чувствам.Знам,че ти ще съумееш да си представиш всичко като твое изживяване.Ще усетиш душата ми,болката и малкото радост която изпитах.Вярно,беше миг,но толкова хубаво.
  
Тази вечер ще спра до тук.Утре пак ела и ще ти разкажа повече за мен.Сега само ти представих малка част от живота си.Утре!Тогава ще е повече.Не искам сега да се натъжавам.Искам просто да спя.Да спя и да изживявам всичко от начало.
  
Тръгвай сега!Утре пак се върни,ще те чакам! 

 

>

© Весела Йотова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря за искрените мнения!Чесно казано нямах и представа за такъв роман.Идеята е случайна.Все пак ти събуди интере са ми,а аз обичам да се уча от по-опитните от мен,за това с най-голямо удоволствие ще прочета романа.
  • Примамливо заглавие, но мисля че автора на "Fanny-мемоарите на една лека жена" , доста по добре се е справил .
Предложения
: ??:??