8.03.2017 г., 17:03 ч.

Жената без която няма Рай 

  Проза » Други
686 0 1
1 мин за четене

... И беше мрак, и направи Господ светлината, направи морето и света. И понеже не беше безгрешен направи и жената... а тя, като видя каква е скука, възропта”.

– Аз съм много красива,грях е че няма кой да ме гледа и да ми се радва. Дай ми господи някой да ме гледа и да ми се радва.

 Дал ѝ Господ Орела.

– Даааа ма той не може оцени мен, искам някой силен, мъжествен, горд...

Направил Господ Лъва.

- Е не толкова груб и силен... трябва да е послушен и търпелив...

Направил Господ магарето.

- Ааааа не искам тоя дето само търпи... искам да е забавен и смешен....

Махнал с ръка Господ и направил Маймуната...

 - Искам да е верен и умре от любов за мен...

Вздъхнал Господ и взел че с вдъхновение направил кучето.

- Ама на нищо не прилича това – нацупила устни мацката – тоя само ме гледа в очите... ще ми се някой да говори...

Направил господ Папагала.

 - А ааааа, не тоя само повтаря, искам...

  - Искаш бабината си трънкина... – кипнал Господ и в великата си мъдрост ,взел от всички животни по малко и направил мъжа.

И всяка жена има такъв мъж какъвто заслужава...

 

 

© Йоке Ножа Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Още в заглавието има граматична грешка. В текста са много. Не си ли проверявате написаното?
Предложения
: ??:??