19.02.2012 г., 20:39 ч.

Какво скрито искам да видя... 

  Проза » Други
860 0 3
1 мин за четене

Какво скрито искам да видя ли? Искам да видя истинската същност на хората. Много често хората прикриват своята същност и се представят с друга, измислена от тях. Хората изграждат себе си като съвсем друга личност и забравят какво всъщност са. В забързаното си ежедневие човек се стреми да прилича все повече и повече на такъв, какъвто не е. Стреми се да бъде онази друга личност, която е далеч по-различна от истинската му същност. Така човек живее не своя, а нечий друг живот. Опитва се да постига нечии други цели само защото не е искал да бъде себе си и е прикрил своята същност. Но защо е нужно това, защо трябва да забравяме какво всъщност сме и да изграждаме в нас друг човек? Защо не искаме да бъдем себе си и живеем нечий друг живот? Хиляди въпроси, но без отговори... Никой не би могъл да отговори защо, растейки, се превръща в друг човек, а не остава себе си. Всичко зависи от нас самите. Ние решаваме какво ще правим с живота си. Дали ще живеем своя собствен живот, или на някой друг. Аз все още раста, все още съм себе си и не искам това да се променя. Не искам да изграждам друга личност в мен, не искам да живея друг живот. Искам винаги да бъда себе си. Повярвайте, няма нищо по-хубаво от това да живееш своя живот, да постигаш своите цели и най-вече да показваш своята истинска същност навсякъде, а не да я прикриваш. Просто бъди себе си, има достатъчно други хора, а и с това човек постига много!

© Галя Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??