16.12.2007 г., 11:54 ч.

Копнея те 

  Проза » Други
1458 0 5
1 мин за четене
 

Вълчи огън. Като дихание на миди. Като потрес. Като свян.

Издишано-горчиво ще зачакам. Мечтае ми се... Искам да настръхвам... от глад за пътища, за нелогичности. Обременена съм от тежестта на позите. От сблъсъка с поредния им псевдо-храм.

Тази вечер ще танцуваме ли? Нека завалят игли. Копнея те. Ще си поръчам в теб да видя вопъла... като копринена въздишка с дъх на теменужки.

Ще се завия с мехурчетата на душата ти. Защо да търсим общото? Чарът е в различности. Би ли ме докоснал с близостта си?...

Пилея те. И ти събирам останките. Уж исках да те запазя, а пък... Искам да целуна клепачите ти.

Ще ти подаря чадър да се пазиш. Че чувствата днес са дъждовни. И цапат. В засрамено червено. И се разбягват.

Рамкирам те. И те милея. Ела да те срещна с очите си. И да видя красотата на твойто море... Мечтае ми се... седнала до някой друг. Искаш ли да седнем заедно? И да си пращаме душите в писма?

Колко боса съм тази сутрин! И странно весела. Колко близко те чувствам!Несресано...

Искам да целуна клепачите ти. И да те отпратя. От страх да не си тръгнеш сам.

© Ралица Стоева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Не спирай да мечтаеш, да твориш...
  • приказно и магично е при теб...
    изключително чувствено.с обич.
  • Пишеш много различно и интересно,отвеждаш в някакъф магически свят....
  • Много ми харесва нелогичността в творбите ти. Никога не може да си сигурен какво те чака на следващия ред.
  • Невероятно! Чета и си представям образи. Имаш различен талант. Вероятно си различен човек.
    Браво!
Предложения
: ??:??