21.12.2016 г., 21:26 ч.

Мечтайте… 

  Проза » Разкази
1034 2 5
5 мин за четене

„Човек е толкова голям, колкото са големи мечтите му!”

”Малкият принц” от Антоан дьо Сент Екзюпери

 

Преди време в интернет пространството открих мой колега с когото заедно работихме в сферата на изкуството.Разбрах, че живее от 15 години в Испания.Поиска приятелството ми, защото видя снимката на баща ми/Бог да го прости/ с когото имаше скъпи спомени.Остави ми съобщение със желание да се види  с него, като си дойде в България по Коледа.Но не беше прочел в коментара под снимката, че него вече го няма!

Остана изненадан, че не може да го види, но изяви желание да го заведа на гроба му и в знак на уважение към личността  да му остави цвете.Трогнах се от този жест, защото беше първия от хилядите негови ученици, които поискаха това от мен.

Баща ми беше хореограф на народни танци, обичан и много уважаван мъж.

Умееше да печели сърцата на хората със своята добронамереност, ум и неподправено чувство за хумор.Неговата усмивка ги караше да го приемат безрезервно, да му се доверяват, да споделят с него и да се чувстват специални.

И така, след 2 дни с моя колега се чухме по телефона и се уговорихме за деня в който ще изпълни обещанието си.

През цялото време, докато бяхме на гроба на баща ми той се усмихваше.Това ме впечатли!Той просто си спомняше специалните моменти с него и сякаш двамата отново преживяваха удоволствието от срещата. Помнеше го весел, естествен и такъв го обичаше.Такъв оставаше за него и занапред!

Защо разказвам всичко това?

Когато го поканих в къщи, за да го запозная  с майка ми, той прие веднага.Не знаех, че много скоро е изгубил  негова и колко силна е била връзката им, като нашата с тати.

И в целия тоя ред на мисли, той ми зададе изненадващ въпрос, как виждам живота си занапред и какво мисля да правя?Знаеше, че съм сама, че парите в България не стигат и бъдещето на децата не е сигурно.

Но аз имах отговор на този въпрос!

Години наред, от работата ми в компанията  разбрах, че човек трябва да има мечти, които да осмислят живота му.Написала съм ги на лист и вярвам, че точно тях искам да осъществя!

Защото, нашите мисли са, като магнит за привличане на желания и именно те ги правят реални.

 

Стотици пъти аз самата давам възможност на хората да променят живота си.Стотици хора ме слушат, но малко от тях чуват за тази възможност.Зная обаче едно!Те не отказват на мен, а на себе си!

И това е най-лошото!Води ги страхът от промяната, неумението да рискуват и нежеланието да се борят. Не напразно казват, че се случва с нас, това, от което най-много се страхуваме.

На всички тях искам да кажа:

- Променете мисленето и контролирайте съзнанието си!

Вижте себе си след 5, 10 или 15 години и си задайте въпроса какво точно искате от живота?
Мечтите са тези, които могат да ни отведат там, където разумът не смее да припари. Те са онези провокатори, които могат да предизвикат волята, силата и последователността ни, за да достигнем онези иначе невъзможни неща, които не се осмеляваме да допуснем в главите си.

Без мечти  просто съществуваме.Именно мечтите осмислят живота и го правят пъстър!
Вие сте уникални и единствени!Неповторими, като самия живот!Приемайте с благодарност всеки миг подарен от съдбата и го изживейте с наслада и смелост, защото той няма никога да се повтори!

И още нещо, РАЗБРАХ, че не си голям, колкото са големи мечтите ти, а колкото Волята и Постоянството да ги Следваш и Постигнеш.

Моят колега живее в луксозна къща, има безброй приятели и смело казва, че живее в Рая.Той е избрал този път и е успял, защото има мечти!  Така каза и аз му вярвам!

Убедена съм, че всеки от Вас, дълбоко в себе си знае какво точно иска.Поровете в душата си и разберете какво точно искате Вие!...

 

На Коледа стават чудеса!

Обещайте пред Бог и пред себе си, че ще живеете смислено и ще мечтаете!Че ще се борите за осъществяване на мечтите с цената на всичко и с помощта на Вселената!

Аз обещах!

 

19.12.2016г.

©shon

 

 

© Упорита Добродушкова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??