23.04.2020 г., 14:08 ч.  

 Медитация под коронтина /5 

  Проза » Хумористична
645 1 8
Произведение от няколко части « към първа част
5 мин за четене

          Медитация под коронтина    

         

          III-ти сезон, ден 8-ми        

          Със ставането сутринта първо поглеждам програмата за деня: 1т. - Лидъл. Но няма как да е първа, щото се успах и сега ще чакам по обяд . Няма лошо, хем ще е по-топло времето.

          Първо си правя кафе и след това влизам в една група във фейса за пиене на кафе - борим изолацията. И то доста успешно. Никога до сега в живота си не си бях пила кафето с толкова много хора наведнъж. Разменят се рецепти за тикви, колажи с генерали, реклами на артмаски, че дори и обяви от рода на "Продавам амулети против короновируса, осветени в аквариум със златна рибка!"

          Хапвам 2-3 яйца набързо, докато се екипирам и дезинфекцирам. Вчера толкова начупих, че следобеда ми стана тежко да ги ям, та имам и за днес. Не мога да проумея само смисълът на великденските яйца в кое е - в чукането или в яденето?

           В супера огледах рафтовете с плодове и зеленчуци. Разлика няма. Къде са тия бг производители от пазарите, като цените са си същите, не пазарни.

           На връщане обиколих квартала. Набрах си люляк, 3 вида. Красиво, да ухае на реален живот. Не че нямам и спрей срещу молци с мирис на лавандула. Много е як. За медитацията ми трябват. Да вдишваш лилаво действало прочистващо, почти като да пиеш предпазващ гел.

 

           III-ти сезон, ден 9-ти     

           Застудява, дори леко вали. Мрачно и тягостно е. Надишвам се от букета люляк. Олеква ми.

           За  днес по програма нищо няма. На свободен режим съм. Релаксирам.

           За това си правя кафе и влизам пак в оная група във фейса да си го пия сред сродни души. Срещам рецепта за чорба от коприва и се сещам за един корен през един блок. Поглеждам времето за деня, очаква се усилване на дъжда от обяд.

            Екипирам се бързо, взимам чадър и слагам двойни ръкавици да не ме ужили копривата и хуквам да я ошлевя. Дано не ме е изпреварил някой.

            Имам късмет. Успях да се хвана за зелено днес - цветът на надеждата. Освен това копривата съдържа и желязо. Железен отпор срещу вируси и настинки.

            Е, друго си е да водиш активен социално-обществен живот, винаги може да научиш още нещо.

 

            III-ти сезон, ден 10-ти     

            Ден за медитация:

            - Ало, Пепи, здрасти. Как си, какво правиш?

            - Звъннете, ако обичате, надвечер. В момента е заета и не може да говори с Вас.

            - А? С кого говоря?

            - Със секретарката ѝ.

            - Аа..а...

  ............................

            - Ваня, здрасти, търсила си ме днес?

            - Да, но кой ти вдига телефона? Твоята секретарка била?

            - Секретарка ли? - питам и се пуля в образа си в смарта - с женски или мъжки глас?

            - С женски, що? Да нямаш и секретар?

.............................

            Ох, успокоих се. Все пак, щом не съм била с мъжки глас, не всичко е изгубено. Само трябва да спра медитацията докато не е късно. Явно имам страничен ефект от коронтината. Но нали полът не е засегнат. надявам се да се върна в първичното си Аз.

            Я да вляза в нета да погледна Кирето дали е написал нещо ново под коронтина.

            To be contin....

 

================================

                                                                                

коронтина - същ. ж.р. ед.ч. съкращение, значение  - карантина по време на коронавирус

 пп

2020 - и годината, заради истерия... изв. - историята!

otkrovenia.com/bg/proza/pyrvoaprilska-pod-karantina

otkrovenia.com/bg/proza/korontina

» следваща част...

© П Антонова Всички права запазени

III-ти сезон, ден 1-ви
Честит понеделник! Нов ден, нов късмет, дето се вика. Какъв ден! - то си е нов сезон от летоброенето коронтинно. Няма да ви го честитя. Гледам календара, записвам си "Април, понеделник, 13 - от мен "III 1". Значи вчера е бил последният ден от II-ри сезон. Честита Цветница на п ...
  598  10 
Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • натам вървят нещата... повече мъже са жертвите, тренирайте!
    таковата да ви е яко!
  • Мани, мани, изтрещейми с таз карантина.
    Завчера сънувах, че я карам в един клуп по садо-мазо... Не мойш да си представиш, к'ъф уджас е 9 жени да те... бият 😋😷😋
    Пу-пу в пазвата за всеки случай, да не се случва 😷🤪😷
  • Оххх, Гошко... 🤪

    Дали Юри не е сътворил стих за Гошко и кака Мими под коронтина?
  • И звездите ми говорят, и аз им говоря, и никой никого не слуша. Пуши ми се, а поради нещо, за което съм забравил, не мога да излизам навън. Май беше заразяване със зомби вирус...
    Е, вчера си изпуших всички леви чорапи, днес почвам десните 😷😋😷
    Поздравявам те 🤪😷🤪
  • Братя по оръжи... опссс, корони, исках да кажа
    благодаря, светличке!🌹
  • Много красив и сигурно релаксиращо ухае. Ежедневието ми е близко до твоето, затова следя с интерес.🙃
  • Клонира се под коронтинна медитация, ще трябва да си намеря друго занимание за убиване... упссс, осмисляне на "свободното" време. Страничните ефекти на психотерапията в екстремни условия явно дават опасни дефекти! 😅
    https://prikachi.net/image/lyulyak-2.8Fuew
  • Искам и ааааз! Люляк, не спрей против молци. Молци нямам, измрели са от глад - алергична съм към вълна. Овен с алергия към вълна...Та какво казваше за първичното Аз?
Предложения
: ??:??