8.09.2014 г., 17:13 ч.

Молитва към Великата Природа 

  Проза » Други
726 0 4
1 мин за четене

            Велика Природо!

На колене съм пред Теб и Те моля! Пощади ни! Мен и всички хора по Земята.

Скланям глава пред невероятното Ти величие и знам, че аз и всичките седем милиарда човеци сме много, много виновни пред Теб. С нашата дейност ние вървим против Теб. А  Ти, това сме ние. Значи ние вървим против себе си. Ти ни изпращаш предупредителни знаци да се опомним и да спрем безумният път, по който вървим. Не се стряскаме от сушите. Не обръщаме внимание на стотиците заболявания появяващи се в резултат на противочовешката организация на живота ни, абсурдните отрови, с които се изхранваме, смъртоносния смог, които дишаме.

            Велика Природо,

Ето Ти, за пореден път ни изпращаш предупреждение: незапомнени водни стихии, разкъсани диги и язовири, изкъртени от корен дървеса, сравнени със земята домове.

            Смили се над нас, Велика наша Създателко!

Дай ни шанс, моля те! Не ни унищожавай! Та ние сме Твои  рожби, макар и непослушни, откровено нахални и престъпно безотговорни.

            Прости ни, Майчице Природо! На колене съм пред теб и Те моля!

А аз Ти обещавам да се опитам да променя всичко, което е по силите ми, така че да заживея възможно най- близко до хармонията с твоя Закон. Много ми се иска да успея да убедя и след мен да тръгнат по пътя към Теб хора, хората, всички хора по Земята.

            Моля те свята Природо, велика наша Майчице-Създателко,

Прости ни и ни дай шанс.

              

П.П. На 6.ІХ. малко след 18 часа по радио Хоризонт прозвуча „Молитва към Природата” – музикална творба за глас и симфоничен оркестър. За съжаление не обявиха композитора. Музиката беше невероятна. Разтърси ме. Още докато слушах, започнах да пиша моята молитва към Великата Природа. Позволих си да заимствам заглавието като добавих „великата”, защото според мен тя заслужава това.

© Снежана Врачовска Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ели, благодаря за коментара,щастлива съм,че си почувствала това, което ме накара да напиша тези редове.Още по-щастлива ще бъда ако станеш моя последователка в желанието ми поне малко, поне колкото е възможно днес, да се приближа до природосъобразния начин на живот. И с тази Молитва поведеш други след себе си.
  • Настръхнах!
    Тази молитва трябва да се чете всяка сутрин със събуждането и всяка вечер преди заспиване.
    Не за да се смили Майката природа, а за да се вразумят неразумните.
    Майката природа е велика и тя не наказва. Наказваме се ние самите... поне да имаше защо...

    Снеже, чудесно си го написала и така силно се усеща болката ти... написала си себе си... трептяща струна от обич и болка...
    Много силно, много!
    Прегръдка от сърце, мило момиче!
  • Виктор,благодаря ти за коментара. Много се радвам,че си ме разбрал и надявам се си почувствал болката, с която съм отправила своята молитва.
    Виктор, аз се боя от потопа, изпитвам ужас от последиците на безумието на човечеството, от безумните постъпки на хората,породени от безразсъдството в мислите им.
    Трябва само да се молим Великата Създателка да ни пощади, а ние да се вразумим, за да спасим поне това,което е останало.
  • Снеже, и аз си мислех за потопа в България. Мислех си, че живота е кръговрат на водата. Живта вода е непрекъснато в движение от морето в облака от облака в потока от потока в човека или животното. Това лято беше много дъждовно по цялата Земя. Тук се изляха проливни дъждове и не се издавихме само защото всички дренажни системи работят надлежно. Стана много влажно, като в тропиците и се появиха едни диви треви и плесени със страхотни алергии и по хора и по животни. Зеленчуците в градините започнаха да гният и боледуват.
    Майката земя се събужда Снеже. Събудихме огромната риба заспала в океана на времето, която спътниците на Синдбад взели за остров. Започват новите прилкючения на човешкия род и както знаем опт древните книги всичко започва с Потопа. Молитва е най-подходящото в този момент.
Предложения
: ??:??