21.07.2006 г., 16:10 ч.

Мразя те! 

  Проза
2475 0 8
1 мин за четене

   Мразя те!Мразя те от дъното на душата си,до кръв...
   Толкова много те мразя,че бих те убила,но и бих умряла с теб,за да сме заедно поне в смъртта си;бих проронила гореща сълза над замръзналото ти тяло,ако знам,че ще те заболи!
   Толкова ужасно много те мразя,че омразата ми към теб е единственото,което още ме държи жива!Бих молила на колене за избавление,но няма.Не бих си развалила удоволствието на портите на Рая да погледна надолу и да видя как се пържиш в адския огън.Защото Бог ще прости омразата ми!Защото той знае,че я заслужаваш до последната капка с последната фибра от тялото си!
   Наистина много те мразя!До такава степен,че бих нарязала вените си,ако знам,че ще пророниш дори една сълза;ще отрониш въздишка по рано угасналия живот!Мразя те,но бих те обичала-за отмъщение.
   Искам да те заболи,но не защото мен ме болеше,а защото те мразя!Искам да извадя очите ти,за да ме гледат дълго време от стъклен буркан.Да ме гледат,докато ти си дълбоко под земята!Бих продала душата си за твоята,но не за да я променя,да те направя по-добър човек.Не за това,а само за да я нараня!Искам да те обезобразя,да изтръгна сърцето ти!Ще продължиш да съществуваш и без него,защото отдавна е твърдо като лед,а живееш с моето,това,което преди време забравих при теб.Така сам ще се мразиш.Ще си единственият човек,който е жив и се чувства такъв заради себеомразата си.
   Бих се усмихвала,гледайки как кръвта ти изтича,защото ще знам,че съм последното,което виждаш;насълзените ми,изпълнени със злоба,ярост и мъка очи са последното пъстро нещо пред твоите преди светлината да те отнеме от мен.А безмълвната ми досега омраза тихо ще ти шепне,ще е последното,което усещаш.
   Ето толкова те мразя!Толкова много,че чак те обичам...

© Петя Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Омразата наистина крепи и дава сили да продължиш..Но не е тя изхода-защото най-хубавото отмъщение е да бъдеш щастлив в очите на врага си,а с омраза няма как това да стане!
  • На мен пък ми харесва! Вярно, не съм изпитвала такава силна омраза, обаче много ми допада стилът ти! Браво Петя!
  • определено докосна нещо в мен,даже мога да призная 4е съм го усещала,от мен 6!!!
  • Хихи обичам мрачните неща.Някък по истински ми се струват.А този пък разказ ми изглежда написан с много силна емоция.Браво,на мен ми хареса.
  • БЕЗ ДУМИ....(а аз си мислех че имам черна душа...)
  • от мен 2
  • Господи, това пък какво е?!
    Част от някой трилър на ужасите навярно...Омразата с най-големите и подробности и накрая, че всичко това е от обич?!?!
    Петя Сотирова героинята ти наистина има нужда от преглед!
  • Героинята ти май има нужда от психиатър.
Предложения
: ??:??