22.07.2008 г., 11:49 ч.

Мръсна позиция 

  Проза » Писма
1090 0 3
4 мин за четене
 

 

МРЪСНА ПОЗИЦИЯ

 

 

          Чувам какво ми говориш, но свали патлаците, мачо.

          Даже в тъмното чувствам как очите на дулата им ме гледат в гърба с черен и празен поглед, който не ми харесва, защото обещава смърт.        

          Какво казваш? Че се целиш в съдбата ми?

          Но когато някой се цели в гръб, това рядко е за добро, знаем го и двамата. Това е твърде мръсна позиция. В бой тя е благоприятна, но не за истински мъж. Истинските мъже могат да си направят сепуко, в името на своята чест, но не се бият с жени, мачо. За истинския мъж всяка жена е дама. Никоя не е стара кранта, даже да е на възрастта на стара костенурка. Ако тя е дала живот на двама или петима големи като теб, тя е извършила две или пет жертвоприношения в името на живота, а големият Ч.Б. мисли, че "животът е едно изкусно жертвоприношение или свине в небето", а пък истинския Big Mann  знае, че не трябва да удря жената дори с цвете, камо ли да стреля по нея с куршуми. А думите са куршуми, мачо, особено в ръката на убиец.

          Казваш, че добре го разбираш и че владееш това изкуство? Кое изкуство? Изкуството изящно да убиваш?

          Не зная каква е вината ми, че заслужих честта да се прицелиш в мен, не зная и защо се ровиш в коша ми с употребено бельо, защо човъркаш раните ми, които от майчин лист не зарастват, защо броиш бръчките ми и защо те интересува броя и цвета на емайла на зъбите ми, но щом е толкова важно, ще ти кажа, че в устата си имам 27 зъба. Горният пети ляв е протеза, защото ми го изби без да иска един друг мачо, докато си мереше силите с мен.

Представи си - без да иска и даже ми се извини! А мъдреци никога не ми поникнаха. Те са рудиментарен орган. Закърняващ. Бъдещият човек няма да има мъдреци, бой, и захапката му ще бъде с 4 зъба по-слаба. Те ще изчезнат от устата му, както трябва да изчезне вида на мъжете, които се бият с жени. Тези мъже много често крият лицата си. А ти защо стоиш зад гърба ми и се боиш да застанеш пред мен tet a tet?

          Казваш, че съм смъртта?

          Сега вече ме разсмя. Защо така ти се струва? Аз видях много пъти как ме погребват приживе по причини, които и до днес не зная, но не съм смъртта. Пък и нея не можеш да убиеш от никаква позиция, мачо. "Смърт" е в ж.р., но смъртта не е жена. Жената ражда живот и раждането има едно лице - лицето на майката, а смъртта може да има много лица. Затова тя няма пол. Тя е просто смърт. Тя отнема живот. Понякога отвратително рано, от ръцете на току-що родила майка. Но е най-сигурното нещо в живота на родения от жена. Понякога даже може да бъде истинско избавление. Не можеш да наричаш мен смърт, когато ти държиш оръжие в ръцете си и  заплашваш със смърт мен и децата ми. Не разбирам... Защо го правиш?

          Казваш, че съм луда - затова?     

          Ами ако жена, която иска да обича един мъж е луда, значи можеш да ме наричаш колкото си искаш луда. Но не се срамувам от това, големи мачо. Аз не съм змия, нито смърт, нито мишка, нито пешка. Нито вечната жертва на разюздани мъжаги. Аз съм от ония жени с едноместни сърца, които могат да обичат един мъж. Да обичат, не да играят на любов. От ония, за които вечната любов трае повече от два месеца и не до срещата на следващия красавец, който ще й намигне или ще й напише сонет. Има такива жени и аз съм от тях. Често се случва да плача, но ти няма да видиш сълзите ми, защото нямаш очи за тях, няма да чуеш тъгата ми, защото нямаш уши за нея. И няма да ме видиш да се мятам като риба на сухо от едни ръце в други. Полетът на топче за пинг-понг не е полет на птица и ти много добре знаеш това, защото играеш ракетата в тази игра. Но промискуитетът на маймуната не е пътят, който води нагоре, а златното руно няма цвят на портокал.

          Аз така и не разбрах вината си, поради която си ме осъдил и поради която ме държиш на прицел, но ако вината ми е, че изиграх слабо ролята на третата маймуна на клона и изпях за друг няколко песни в сценария на онази гротеска, как се казваше... Даже името й забравих... "Фермата за гушене на гъски" ли беше или "Кървавото блато"... о, не, май беше "Кой е най-големия мачо?". Та... ако съм била слаба актриса, стреляй спокойно и ще замълча завинаги. Или свали патлаците и продължи пътя си. Намери си друга актриса за ролята или върви да ловиш пеперуди. По тези места те са много красиви и от рядък вид - пеещи.

          Защото аз не разбирам какво искаш да ми кажеш. Не разбирам езика, на който говориш, тъй като езикът на насилието не е моят майчин език.

          Моят път до края на света е друг. Той досега не е бил мръсен и няма да бъде. Дори цената, която трябва да платя за това да е висока, дори да вървя по него с опрени в гърба ми дула, дори да стрелят с тях. Този път някой го е избрал още преди да се родя и е доста каменлив, но поне не е кален, мачо. Затова съм чиста.

         

         

© Юлияна Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Свят шарен, хора - всякакви. Благодаря ви, че прочетохте.
  • Трудно ми е да си обясня демонстрацията на този нападател.
    Обикновено мъжете при стълкновение с жена употребяват друго оръжие.
    Или бягат.
    Но разказчето има хъс и замах. Поздрави.
  • ПРОМИСКУИТЕТ – м.(по лат. Promiscus – смесен, общ)
    1.В първобитното общество – пълна свобода на полови сношения, преди образуването на семейството и брака.
    2.Полови сношения с често сменящи се партньори.
    Цитирам “Речник на чуждите думи в българския език” и нямам причини да не му вярвам.

Предложения
: ??:??