13.07.2017 г., 10:52 ч.

Мъдрословия (12) 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
488 0 4
1 мин за четене

133. В черния цвят се крият отговорите на всички въпроси, които не ни дават покой.

134. Хората се боят от тъмното, понеже в техните очи, то е нещо неизвестно.

135. Ако в тоя свят има нещо светло, то това е тъмнината.

136. Лесно е да повтаряш чужди думи. Трудно е да измислиш свои.

137. Ако успееш да се съвземеш след удар от ромфея, ти можеш всичко останало.

138. Ако днес не бъдеш луд, ще бъдеш нарочен за луд.

139. Приятно е да наблюдаваш дъжда, но не и бурята.

140. Звездите изглеждат далеч, но пътят към тях съществува.

141. Невъзможното може да се превърне в действителност.

142. Не си струва да тъжиш. По-добре се усмихни пред възможността да се справиш с още един проблем.

143. Думите лесно могат да те излъжат, но очите - никога.

144. Избери червенокосата. Поеми истинския риск, за да бъдеш щастлив.

© Андрей Андреев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Никой не може да отговори на този въпрос. Както знаете, вече десетилетия битуват различни виждания по въпроса. От едната страна е строгата историческа наука, от друга страна е науката, изследваща психологичните процеси в човешкото съществуване, на трето място е теорията за конспирацията, а тук-там се мяркат и мнения с кармичен характер. Истината е, както казват мъдрословите (философите), че няма абсолютна истина. Можем да гадаем върху много въпроси от миналото, но въпросите, започващи с "Какво би било ако..." са забранени.
    Както казваше един от моите класни ръководители, д-р Димитрова, "...може би е по-добре, че в хуманитарните науки не може да се стигне до една единствена, абсолютна истина".
    В този ред на мисли, Хитлер наистина има приятни за окото платна и доста верни афоризми, което по своята същност, е пълен оксиморон, имайки впредвид ужасяващата му държавническа кариера. Важното е не да разберем причината, която го издига като държавник, а да попием уроците на историята.
  • Адолф Хитлер е талантлив художник.Защо му е трябвало да се занимава с политика?!
  • Както обичат да се изказват изследователите на паранормалните явления: "човек вижда това, което умът му позволява" и както гласи прословутият израз на Хитлер: "Всеки вярва в това, в което иска да повярва". В този ред на мисли, г-н Станев, сте напълно прав. Очите са просто инструмент, който ни позволява да наблюдаваме, но ние сами решаваме какво искаме да видим.
  • И очите понякога не вярват на видяното!
Предложения
: ??:??