22.07.2012 г., 13:24 ч.

Наръчник за влюбване 

  Проза » Други
1084 0 2
3 мин за четене

Много хора пишат за любов, говорят за любов, страдат заради нея, други пък са щастливи и я възхваляват... Но колкото и да се опитваме да я “анализираме”, винаги има нещо, което ще остане неразгадано, и точно в това е нейният чар. Желанието за нещо ново, нещо интересно, нещо неизвестно.

В книгата на любовта има няколко раздела:

Раздел 1: “Разбити сърца”

Раздел 2: “Щастливи и влюбени”

Раздел 3: “Тайно влюбени”

Раздел 4: “Отрицание”

 

В първия раздел нейно величество “колекционира” сърца, но не какви да е, а разбити.

Дали заради изневяра, дали заради несподелена любов, дали заради нещо друго, но този раздел не случайно е първи. Много мечти и надежди са убити точно там. И не, нито са простреляни с пистолет, нито са нарязани с нож, нито пък са забивани пирони... НЕ! Там сърцата са убивани по един-единствен начин – с отказ да бъдат обичани от този, в когото са влюбени.

 

Раздел втори е съвкупност от двойки, щастливо хванати за ръце и радващи се на всичко случващо им се. Не се сърдете ако някоя ваша приятелка не ви обръща достатъчно внимание или пък намира време само за “милото”, а вие оставате някъде назад в плановете (ако изобщо присъствате). Какво да се прави – момичето е влюбено, и за съжаление още не е открито лекарство против “загуба на ума по време на влюбване”.

 

Раздел трети: Слушаш песен и се сещаш за Него, по телевизията дават филм, който свързваш с Него, излизаш навън и “случайно” срещаш Него, лягаш да спиш и сънуваш кого?! Да, отново Него!

Всичко е прекрасно, освен фактът, че Той не знае за чувствата ти. Ама пък и ти нямаш намерение да му ги споделяш. Засега си решила да седиш в трети раздел, защото те е страх да не се прехвърлиш в първи.

 

Раздел четири, най-тежкият от всички!

Тук са се събрали момичета, за които думата “ЛЮБОВ” не присъства в речника им (ако си една от тях, извинявай, че ти се наложи да я прочетеш). Романтични филми – ама, че глупост! Бавни песни – ужас! Влюбени двойки, които се държат за ръце – шегуваш ли се?!

 

 

Момичета от първи раздел, някой, някъде беше писал, че едно сърце може да бъде разбито истински само веднъж, а всичко останало са просто драскотини. Така че, ако разбиват сърцето ви за първи път, няма начин да не страдате, а е излишно да ви казвам заучени реплики от сорта на “времето лекува”, “не си заслужава” и т.н. Да, отстрани погледнато, не си заслужва, но за вас той не само, че си заслужава, но и бихте дали всичко за него. Е, тогава просто ще ви пожелая “бързо оздравяване“!

Момичета от раздел две – дори не знам дали да ви пиша нещо, защото каквото и да прочетете в момента, съм сигурна, че си мислите само за едно – да, за Него. Е, щастливки такива, бъдете все така влюбени и се радвайте, защото вие го заслужавате!

Момичета от раздел трети, събирайте кураж и смело покажете чувствата си! Разбрахте ли ме правилно? Ако ви е срам да кажете, това което чувствате, тогава го покажете. А Той със сигурност ще разбере намеците ви. Стискам ви палци, момичета!

Раздел четири, да, точно ти “желязна лейди”! Сигурна съм, че момчето, което те е наранило така, че да кажеш “не” на любовта, не заслужава такава голяма саможертва като твоята. Я стига! Толкова много момчета има, и колкото и клиширано да звучи, повярвай ми, НЕ ВСИЧКИ СА ЕДНАКВИ! Така че, момиче, отивай да търси Него, този, който е идеален за теб!

© Мария Костадинова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??