11.03.2006 г., 12:28 ч.

Не мога повече! 

  Проза
1878 0 4
1 мин за четене

    Писък... Удар... Плач... и след това тишина... Но тишината отново е разбита от викове. Те кънтят в главата ми. Запушвам си ушите, притискам ръце до лицето си, но всичко е в мен! Отново чувам думите на майка ми и баща ми да се преплитат. Не ги разбирам! Знам само, че се карат и се моля нещата да останат на този етап, а не да се стигне и до бой...
     Не мога повече! Ставам, и аз не знам с какво чувство. Всичко се преплита в мен - гняв, надежда, безсилие, болка, но все пак отивам при тях в другата стая! А те даже не ме забелязват. Толкова са улисани в глупавите си спорове... Не ми остава нищо друго освен и аз да се присъединя към безсмислените крясъци!
     "Спрете! Моля ви! Причинявате ми болка... "
     Отново няма резултат! Чувствам се безсилна! Сълзите вече се стичат и по двете ми страни... Започвам да крещя! Може би така ще заглуша техните гласове! Усещам, че съм сама, няма кой да ми помогне, няма на кой да се опра... вече съм изгубена... сядам в ъгъла на стаята си и плача тихо... Нищо не ми остава... само надеждата, че скоро ще спрат...
   

© Преслава Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Излишен е всякакъв коментар, защото разказа е просто безупречен! Поздравления!
  • много е добър разказа, защо повече хора не обръщаха внимание на точно тези проблеми
  • Разказа ти е перфектен!Наистина е мн добър!Заслужена 6-чка
  • Браво! Личи си, че си вложила много от себе си и си писала от душа. Разказът ти разчувства и е по преблем, който вълнува доста от нас. Продължавай да пишеш, ставаш все по-добра!
Предложения
: ??:??