12.02.2010 г., 15:05 ч.

"неРомантично" 

  Проза » Разкази
711 1 2
1 мин за четене

"неРомантично"

Забравих някъде романтиката си… Там зад ъгъла, в задънената улица, която приема такива като мен, които подаряват празнотата си на вятъра… А може би нарочно я оставих да си тръгне?…

Тъжно е, когато се опитваш да направиш някого щастлив, а той не вижда това. Тъжно е, когато даваш любов, а получаваш равнодушие. Тъжно е, когато мислиш, че си всичко за някого, а се оказва, че си просто запълване на празното пространство вкъщи. Тъжно е, когато се почувстваш безличен, просто Никой, викащ и просещ малко истинска любов. И този Никой бива заменен толкова лесно, с грацията на полета на мисълта… някъде витаеща в пространството и търсеща среща с още по-вълнуващото Нищо…

Като се замисля, всичко това дори не е тъжно… даже бих си казала, че е забавно. Забавно-смешно, иронично, похотливо, хилещо се някъде отвътре, напомнящо с грозноватата си усмивка за ужасяващата празнота, която тайничко отваря вратата към себе си… Двулично, плашещо, изкушаващо… и толкова лесно достижимо.

В какъв красив пейзаж рисуваме живота си – преливащи се цветове в гамата на сивотата, тук-там проблясващата светлина на полубудната ни съвест!

Радваме се на паяжината, умело плетена, с която увиваме душата си… може би, за да я предпазим, за да я съхраним от лошото… но дали наистина я съхраняваме, или я подаряваме на Нищото…

 

© Пътешественик Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Радвам се, че настроението в написаното успява да се долови. Благодаря за мнението.
  • Тъжно..., но като замисъл ми хареса страхотно.
Предложения
: ??:??