5.02.2015 г., 1:46 ч.

Нов Свят 

  Проза » Фантастика и фентъзи
683 0 0
1 мин за четене

Новата Световна война, предстояща следващите няколко десетилетия, няма да е война само на различия в религиите, няма да е война само за събаряне на езиковата бариера, няма да е война само на разруха и унищожение, нито война за надмощие и територия или война за природен ресурс. Това ще е война за изгряване на духовното над материята. Духовното без никакви граници, без никакви вярвания в определени божества, без наличието на време, материя и учение, без църкви и книги.

Един нов Свят, в който духовно разумния Човек ще изгради себе си като единна цялост с Природата и Времево-пространствените връзки.

Любовта към излъчващия дух на Човека ще съгради новите времево-пространствени връзки, както на Земята с нейната уникална Природа, така и на други неземни цивилизации. Ще укрепи Живота в неговата цялост в идните хиляди години. Еволюцията ще изгуби своя смисъл в материалното си съществуване. Хората няма да имат нужда да разговарят със собствените си гласове, новият Глас ще бъде Гласа на Космоса. Хората ще могат да осъществяват директни връзки с много неземни цивилизации, развитието на технологиите ще замре, тъй като няма да има нужда от такива допълнителни прегради за едно ново съвременно разумно общество.

Трансферът ще е възможен без никакви граници, в пълна ориентация на настроението.

 

04.02.2015 г.

© Мария Русева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??