14.09.2020 г., 8:28 ч.

Нови времена 

  Проза » Хумористична
428 4 11
3 мин за четене

Джооон… Джони, момчето ми… Извинявай, момичето ми…

Какво е това? Да, да – помня. Поръчах ти да направиш предполагаем план за работата ни през следващите две години. И ти ми носиш проекта си…

Но – КАКВО Е ТОВА???

Джони, ти в кой век живееш?

Що за предложение – камерен филм из живота на няколко самотници в далечно лапландско селище…

Да, разбирам – ниски вложения, непознати и евтини  актьори, някой отнесен моден режисьор… Интересът на публиката е гарантиран. Поне по малките конкурсни програми, че и телевизиите. Да, ясно ми е – ще граби награди, ще рекламира студиото…

Но…

Какво? Имаш вариант? Я да видя… Така, така, така… Малко селце в България… Джони, намери къде е това България… Аха! Балканите… Бит, душевност, човешки проблеми…

Джони! Джони… Момент! Така… Джони, идеите ти са чудесни великолепни, дори доходни…

Но – НЯМА ДА СТАНАТ!

А ти се вдигни от пода… Не се стряскай, де…

Няма да станат, Джони, няма как… Ти видя ли новите правила на Академията? Де да ти намеря в Лапландия или онова… България, де да ти намеря там нег…Афроамериканци? Хайде, ивналиди ще измислим, някоя баба-лесбийка ще се появи, двама старци в самотата си ще са достигнали висотите на хомосексуализма…

Но е нереално, Джони!

Няма да стане…

Това какво е? Друго предложение? Отново за викингите? И битките им с франките?

Джони, моля те, съсредоточи се! Така… Чете ли изискванията на Академията? Де да измисля афронегри…ъъъ, туй де – американци, по времето на викингите?

Да, помня – конкурентите направиха Орфей черен. И доказаха с филма, че там, в тия Родопи, са живели афроамериканци преди Христа…

Ама какво ме интересува историята, Джони? Ние  проблеми с историята нямаме. Историята е това, което ние в Холивуд показваме. Това е истината!

Обаче, иска ми се малко по-така филм да направим…

По Библията? Може, защо не… Е, Морган Фрийман вече игра Господ, няма да е оригинално. И жена – Господ имаше, помниш ли „Догма“?

Джони… Това е идея! Да покажем Господ гей…

Ако може – гей, инвалид, леко шизофреничен… А Сатаната направо изкрейзил… Уха! Запиши си, дай поръчката на сценаристите…

И внимавай – ангелчетата да са хем хубавички, хем малко лесбо, малко гей да го раздават. Та и педофилите да са доволни, и другите там… Аха… Каин го направи скотоложец – и те са хора, и те филми гледат, и те за билетите плащат… А фараонът да налита на мумии. Има ги, Джони, има ги. Каква секси сцена ще е със стрийптийза на младата мумия. Само отбележи да е по правилата – черна, лесбийка, без ръка или крак…

Но все още ми се иска съвременен филм да направим. За някой човек – добър такъв, толерантен… Та шефовете му, правителството, гейовете да го наричат с едно име…

Мисли, Джони, мисли…

И помисли за сериал. Семейство. Родител 1, родител 2, родител 3… Ще стане – хората искат разнообразие… И децата им – едно афроамериканче, едно азиатче, едно европейче, едно латинос, едно ескимосче, едно без ръце, едно без крака, момиченцата малко лесбийчета - танцьорки, момченцата гейове, съседите обратни… Уха… Каква територия се открива… Поне пет сезона не ни мърдат…

И със сигурност – награди…

Какво, Джони?

Ама и на теб ти хрумват едни… Но си прав. Наистина – ако заснемем десетина хард порно филми с мулати и азиатки… Хем ще сме по правилата, хем ще има публика, хем…

А другите филми? Да, и тях ще снимаме. Пък… Накрая ще видим. Кому пука кой ще ги гледа тия филми? Нови времена, Джони, нови хора…

И нов наклон на бизнеса…

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благдаря, адаш, Стойчо!
    Почакайте, скоро тия чудесии ще бъдар банално ежедневие. А какви чудесии се задават...-
  • Георги, от този бъдещ водевилен хумор, направо ми иде да се задавя от плач!
    Идеята на Джонито може да получи и "Оскар ",щом препълни кинотеатрите чак до балконите!
    Само че, кой днес ще хареса тази идея за персонажите в този "семеен сериал?!"

    Умно, талантливо и миксирано поколение се задава...
    Специални поздрави!
    И дано не се окажеш адски прав!
  • Мислителю /приятелю/ да нямаш предвид политКУРектно,само питам,с извенение към г-нКоновски.Поздрав и на двама ви.Най сърдечен.
  • Само в порното от години цари равноправие, тоест, всеки всеки оправя 😂
    А иначе имаше един израз от недалечното минало - Политически коректно - смятам, че нов живот му вдъхнаха...
    Бе лудост.
    Поздравявам те.
  • Благодаря, Дени, Мариана, Пепи, Младене, Завет, Костадине, Безжичен!
    Младене, уточнявам. Червените бабички са по-скоро остатъци от пролетариата. И са далеч от модерния либерализъм. Виж, сред градската гейб десница бабите с експериментална секси младост са много.
    За гей обществата в града и понятната им липса в малкия град и на село даже не споменавам.
    Ние - селяните, сме много изостанали в тези виждания от столичаните. Такива като теб в София сте ретро, вече ви броят за отклонения от ойроидеалите и атлантик ценностите..
    Хубав ден!
  • Сценарий за ситком! Адмирации!
  • Ами остана само да се надяваме, че ще преизберат Тръмп, та да разгони американските педеруги. Другите, понеже папагалстват, това което видят в Америка и те ще се пооправят.
    Коментарът е на бял, хетеросексуален мъж, комуто му е през... от изкрейзалия Холипед и разни педита,..
  • Марианке, точно това си мислех преди малко :D
  • Какви идеи, леле!
    Според мен хитов филм ще стане, даммм !
  • Тез двамата да не са братя Уашовски?Те братя ли бяха?О нови времена.Поздрав Георги.
  • Ех, че свежи и деи имаш, Георги!:

    "Хайде, инвалиди ще измислим, някоя баба-лесбийка ще се появи, двама старци в самотата си ще са достигнали висотите на хомосексуализма…"

    С инвалиди е пълно и с червени бабички също. Направо набръчкани червени шапчици. Ама на този Джони как не му хрумна идеята за президент гей...?
Предложения
: ??:??