6.04.2018 г., 7:45 ч.

Някакви новини 

  Проза » Хумористична
519 3 5
2 мин за четене

Геронтологическа

Екип от ревизори – геронтолози от съответната служба, откри в град В. най-стария българин, който е и най-възрастния човек в света. В резултат на сложни и отговорни проучвания на капитала, имотите, колите, банковите сметки от една страна и на заплатите, от друга страна, на митничаря Ю.Я., учените доказали, че той е истинско чудо на природата. След съпоставяне на официалните му доходи и имущество, те са убедени, че пред тях е човек, живял най-малко 474 години на една заплата…

 

Стоматологическа

Фирма „Златен зъб” е открила средство против кариеса – непробиваема железобетонна челюсти, тежаща само дванадесет килограма…

 

Психиатрична

Сложен проблем е изникнал пред психиатрите от специализираната клиника в гр. Д. Докараният при тях пациент А.Б.В. страдал от така наречения ”Синдром на щастието” и от двадесет и шест години си повтарял в унес: „Колко е хубав светът, колко добре живеят българите, колко щастлив съм аз!”. Доктор Пейчо Какинпейчев открил нов метод за лечение и вече бил готов за връщане на болния към реалността. Пред психиатрите, обаче, остава проблемът – да лекуват ли човека или да го оставят щастлив да си живее живота?

 

Биологическа

След двадесет годишни проучвания и опити биолозите от НИИЗБВД / Научно изследователски институт за българите в демокрацията / установили, че поставен и при най-кучешки условия, българинът оцелява. Отрицателен резултат, обаче, дала втората група опити. При тях учените установили, че и куче може да умре от инфаркт. За целта е необходимо само да бъде поставено при човешки условия в България…

 

Футболна

Известният български футболист П.В. Сакатски е престанал да излиза на резервната скамейка на елитния западноевропейски отбор „Бонжур”.

Два месеца след началото на тамошното първенство той е получил травма – натъртена от седене тазобедрена област. Жалко, феновете на отбора го обичат , а и треньорът разчиташе, че той ще поседи на скамейката до него до края на сезона, ще помогне психологически на отбора си и в евротурнирите.

 

Грижи за малцинствата

В столицата е открит първият клуб за нормални хора. „Рискувам, но трябва да се грижим за малцинствата“ – каза управителят му, прегръщайки приятеля си…

 

Икономическа

С решение ХУ-12345 компетентните органи са взели необходимите мерки за засилване охраната на границите и недопускане внос на наркотични вещества от чужбина. Целта е защита на местните производители и вносители.

 

Спорт

Боксовата среща Иванов – Петров не се е състояла, защото и двамата не са преминали фейс-контрола.

 

© Георги Коновски Всички права запазени

За празниците ви каня тук

https://genekinfoblog.wordpress.com/

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • До тук съм те чела, Георги. Мемоарите ти са много шарени, следях ги с интерес, потапяйки се в друго време. Някои от тях съм ги чела на един дъх, защото мириса от "онова време" е неповторим.
    Поздравявам те и за тези извлечения! Пропуснах да добавя, че кратките форми са едни от най-трудните и там най-вече личи замаха на разказвача. Леле как прозвуча... Исках да кажа, че те бива много.
    Утре продължавам нататък. Сърдечни поздрави!
  • Благодаря, Мариана, Силвия!
    За съжаление, наблюденията са от реалността...
  • Много добро!
  • Ще, ще...
    Благодаря, Стойчо!
  • Те това и в "Страната на чудесата" едва ли ще се случи!
Предложения
: ??:??