26.09.2022 г., 10:55 ч.

От кралския двор 

  Проза » Други
388 3 3
2 мин за четене

Част от проблемите с безработицата беше решена. Езин 73-годишен пенсионер намери работа. По-скоро майка му го настани на освободеното място. И 96-годишната трудолюбива баба беше заместена от младия дядо…

Човек без знания и умения, без трудови навици. Публиката видя как действа – не хареса приборите за писане на масата и извика слуга, за да разчисти. Плебеят да се радва – преди три века щяха да му отрежат главата…

Младият трудещ се отдавна не е похващал работа. Сутрин специален лакей изстисквал точно 2,5 сантиметра паста за зъби – да не би господарят да си разтегли сухожилие от тежкия труд. После готвачите приготвяли десет яйца и проверявали степента на рохкавост. Едното – най-правилно приготвеното яйце, разбира се, се връчва на аристократа, за да закуси и едновременно с това си направи фитнеса с лъжичка…

В първия си работен ден той излезе в странен сив костюм със смачкани гащи. Личеше си липсата на майчината ръка. Още по-нелепа картинка беше окичването върху цивилния костюм на редица ордени. Имаше навремето подобна реприза в цирка -  клоун с медали…

Важното е, че вече работи като символ. И усилено подписва документите, които му разрешават.

Стар човек е, но деен. Не щя да отстъпи тежката професия на сина си. Големият, малкият – рижавият, дето е копие на учителя по езда на майка му /ама колко точно е определена професията, а!/ се демократизира с някаква полунегърка по чужбинско и дава възможност на тамошните мисирки да изкарват някой лев или долар…

Британското шоу отново се развихри. И публиката се кефи…

Само дето… Абе, тия хора не си ли учат историята? При първия Чарлз държавата гори в огъня на две граждански войни, а на краля му клъцват главата. При втория избухва чумата, бушува големия лондонски пожар, а самият крал е изгонен…

Ще бъде интересно и при третия Чарлз – звездите ни говорят и заемат позиции за поредния сеир…

 

 

 

Много интересни коментари в блога, неподходящи тук, защото ще накарат бивши съветски поданици, сега яростни русофоби, да си хапят акъла в задника - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??